انتخاب اصلح بسترساز تشکیل مجلس قوی است
کد خبر: 4200566
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
استاندار ایلام:

انتخاب اصلح بسترساز تشکیل مجلس قوی است

استاندار ایلام گفت: رزمندگان ضمن ترغیب مردم به حضور حداکثری در انتخابات، تبیین‌گر انتخاب اصلح باشند چرا که انتخاب اصلح بسترساز مجلس قوی است.

حسن بهرام نیا، استاندار ایلامبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام امروز، ۲۹ بهمن‌ماه در نشست تبیینی ستاد انتخابات استان با رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، اظهار کرد: این نظام در برهه‌های مختلف با مشکلات و چالش‌هایی روبرو شده، اما با اهتمام ملت ایران این مشکلات و چالش‌ها یکی پس از دیگری برطرف شده و کشور روز به روز در حال پیشرفت است.

بهرام‌نیا با بیان اینکه رزمندگان نماد مقاومت و دلدادگی به نظام و انقلاب هستند و همواره مدافع حریم ولایت و انقلاب بودند، افزود: دشمن پیشرفت‌های کشور در همه حوزه‌ها را بر‌نمی‌تابد و با آخرین حربه خود درصدد کم‌‌اهمیت جلوه دادن انتخابات در ایران است.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: با همدلی و اتحاد ملت جمهوری اسلامی، آخرین نقشه شوم جبهه استکبار، رژیم صهیونیستی و بدخواهان داخلی که کم‌اهمیت‌ جلوه‌دادن انتخابات است نقش بر آب می‌شود.

وی به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات اشاره کرد و گفت: معظم‌له از اوایل سال جاری به بحث انتخابات ورود کردند که این نشانگر اهمیت بالای برگزاری انتخابات در کشور است.

بهرام‌نیا به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت مشارکت بالای مردم در انتخابات نیز اشاره و یادآوری کرد: مقام معظم رهبری فرمودند «هر کس در جامعه مخاطبی دارد باید حضور مردم در صحنه انتخابات را ترویج کند» که این فرمایشات حجت را بر همگان برای ترغیب مردم به حضور پرشور در انتخابات تمام کرد.

وی اضافه کرد: رزمندگان ضمن ترغیب مردم به حضور حداکثری در انتخابات، تبیین‌گر انتخاب اصلح باشند چرا که انتخاب اصلح بسترساز مجلس قوی است. در این مقطع همه برای انتخابات پیش‌رو ید واحد باشیم و با مشارکت بالا، بار دیگر نقشه‌های شوم دشمن را نقش بر آب کنیم.

استاندار ایلام، مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش‌رو را بسترساز اقتدار ملی نظام ذکر کرد و گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات موجب افزایش اقتدار و امنیت ملی برای کشور می‌شود و اگر چنانچه مشارکت کم‌رنگ باشد، امنیت و اقتدار ملی به مخاطره خواهد افتاد و فشارهای جبهه استکبار نیز بر کشور بیشتر خواهد شد.

بهرام‌نیا، رمز پیروزی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در دفاع مقدس را وحدت و همدلی عنوان کرد و گفت: در دوران مقدس با دست خالی و کمترین تسلیحات نظامی پیروز شدیم که رمز پیروزی ما، وحدت و همدلی بود. ضرورت دارد در عرصه انتخابات هم با وحدت و همدلی زمینه‌ساز مشارکت بالا باشیم.

استاندار ایلام، مشارکت مردم در انتخابات را قدرت نرم نظام عنوان کرد و افزود: تمهیدات لازم برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی فراهم شده است و امیدواریم بار دیگر ایلام جزو استان‌های برتر کشور در بحث مشارکت بالا در انتخابات باشد. هر چند دشمنان درصدد فاصله انداختن بین مردم و مسئولان و القای ناامیدی در جامعه هستند.

وی تصریح کرد: تسهیل‌گری حول چهار محور مورد تأکید مقام معظم رهبری یعنی رقابت، مشارکت، سلامت و امنیت وظیفه مجریان انتخابات است.

انتهای پیام
captcha