ارسال ۶۰۰ اثر از کرمان به دومین جشنواره علمی شهید چمران
کد خبر: 4200956
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴

ارسال ۶۰۰ اثر از کرمان به دومین جشنواره علمی شهید چمران

رئیس بسیج اساتید استان کرمان از ارسال ۶۰۰ اثر از استان کرمان به دومین جشنواره علمی شهید چمران خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۲ اثر به جشنواره کشوری راه پیدا کردند.

دومین جشنواره علمی شهید چمرانبه گزارش ایکنا از کرمان، قاسم محمدی‌نژاد، رئیس بسیج اساتید استان کرمان امروز اول اسفندماه در دومین جشنواره علمی شهید چمران سازمان بسیج اساتید استان کرمان با بیان اینکه این جشنواره در سه حوزه برگزار می‌شود، گفت: در مجموع ۶۰۰ اثر از استان به جشنواره ارسال شد که ۱۲ اثر به جشنواره کشوری راه پیدا کردند.

وی با اشاره به فعالیت قرارگاه جهاد تبیین استان در بسیج اساتید، اظهار کرد: ۲۸ کانون بسیج اساتید و ۲ هزار و ۳۰۰ استاد بسیجی در استان کرمان حصور دارند و در هسته‌های مسئله‌محور، موضوعات استان را دنبال می‌کنیم. با جذب اساتید جوان، سرمایه خوبی در استان داریم و اردوهای جهادی با نگاه محرومیت‌زدایی به فعالیت بسیج اساتید متصل شده است و در جازموریان حرکت‌های ارزشمندی آغاز شده و حضور نخبگان در بسیج اساتید را دنبال می‌کنیم.

محمدی‌نژاد با بیان اینکه بسیج اساتید بستری برای فعالیت همه کسانی است که دلشان برای ایران می‌تپد، به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: بسیج اساتید وظیفه خود می‌دانست ورود کند و اقداماتی در این زمینه انجام و برای مشارکت پرشور در انتخابات دعوت می‌کند.

حجت‌الاسلام حسن عسکری، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید باهنر کرمان نیز در این مراسم با تأکید بر نقش مهم بسیج اساتید در حل مشکلات کشور، گفت: روحیه تکریم اساتید در دانشگاه باید ترویج شود. همچنین برگزاری اردوی راهیان‌نور دانشگاهیان از کارهای فاخر و تأثیرگذار است و تأکید داریم با قوت بیشتر ادامه پیدا کند.

انتهای پیام
captcha