حفظ و احیای ارزش‌ها از طریق جشنواره تبیین
کد خبر: 4201537
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶
حامد منیری بیان کرد:

حفظ و احیای ارزش‌ها از طریق جشنواره تبیین

مدیرکل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد یکی از اهداف مجموعه جشنواره‌های تبیین را حفظ و احیای ارزش‌های گذشته بیان کرد.

حفظ و احیای ارزش‌ها از طریق جشنواره تبیین

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حامد منیری، مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآنی وزارت ارشاد، به منظور بررسی روند اجرای کمی و کیفی جشنواره قرآنی قصه‌گویی که از منظومه جشنواره‌های تبیین است، طی سفری عازم مشهد شد تا در جریان آخرین وضعیت جشنواره قصه‌گویی قرار بگیرد.

وی در مورد این سفر گفت: یکی از اهداف منظومه جشنواره‌های تبیین، حفظ و احیای سنت‌ها و ارزش‌های گذشته است و جشنواره قصه‌گویی که یکی از جشنواره‌های ذیل منظومه تبیین است، نماد این موضوع است.

منیری افزود: در سفر به مشهد ضمن بررسی و نظارت بر حُسن برگزاری جشنواره قصه‌گویی و نشست با دبیر و مسئولان برگزاری این جشنواره، جلساتی با مسئولان و فعالان قرآنی خراسان رضوی نیز برگزار خواهد شد. 

مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد در مورد جشنواره قصه‌گویی بیان کرد: این جشنواره سال آینده به میزبانی شهر مشهد برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به موضوع قصه‌گویی تا 25 فروردین‌ماه 1403 مهلت ارسال اثر به دبیرخانه را خواهند داشت. 

انتهای پیام
captcha