نخبگان اهمیت مشارکت حداکثری در انتخاب را تبیین کنند
کد خبر: 4202055
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

نخبگان اهمیت مشارکت حداکثری در انتخاب را تبیین کنند

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: نخبگان باید دستاوردهای انقلاب و تأثیر و اهمیت انتخابات را برای مردم به درستی تبیین و آنها را به مشارکت حداکثری دعوت کنند.

سردار رضایی، جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار رضایی، جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در مراسم دومین جشن دانش آموختگی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کردستان که امروز، هفتم اسفندماه در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، حرکت جامعه به سمت وحدت و انسجام را ضروری دانست و گفت: در جامعه بشری با این همه پیشرفت در مقاطع مختلف و افکار جدیدی که وجود دارد، هنوز مشکلات بشریت حل نشده است؛ تحقق این امر نیازمند برقراری قسط و عدل در زمین است.

وی افزود: امروز در عالم بشریت، دانش و علم مورد سوءاستفاده قدرت‌ها و استکبار قرار گرفته و به جای اینکه از علم در راستای کمال انسان بهره گرفته شود، از آن سوء‌استفاده کرده و زمینه فساد، قدرت و ناعدالتی را ایجاد می کنند.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، با اشاره به اینکه امنیت از مؤلفه‌های تولید علم است، بیان کرد: در گذشته کشورهای مورد استعمار برای رهایی، تولید علم کردند و آن را به ثروت و افزایش تولید تبدیل کردند، جمهوری اسلامی نیز که طی ۴۵ سال گذشته انقلاب کرد و به آزادی رسید، اکنون با اقتدار سیاسی و آزادی که در اختیار دارد به سمت تولید علم می‌رود.

وی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: وظیفه ما این است که در برابر تبلیغات دشمنان و سیاه نمایی‌های آنان در رابطه با عملکرد نظام، ایستادگی کرده و با روشنگری مردم را به سمت پشتیبانی از نظام هدایت کنیم.

سردار رضایی با اشاره به اینکه مشارکت ضعیف دشمن را جسور می‌کند، ادامه داد: مشارکت قوی مجلس قوی و ایرانی مقتدر را به‌دنبال دارد.

وی در پایان گفت: نخبگان باید دستاوردهای انقلاب و تأثیر و اهمیت انتخابات را برای مردم به درستی تبیین و مردم را به مشارکت حداکثری دعوت کنند.

انتهای پیام
captcha