فعالیت بیش از 3 هزار شعبه اخذ رأی در اصفهان
کد خبر: 4202781
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

فعالیت بیش از 3 هزار شعبه اخذ رأی در اصفهان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان از فعالیت سه هزار و ۱۶۱ شعبه اخذ رأی در سراسر این استان برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهانبه گزارش ایکنا از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان امروز، 11 اسفندماه پس از آغاز فرآیند اخذ رأی در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ساعت 8 صبح آغاز شد و سه هزار و 161 شعبه اخذ رأی در سراسر استان در حال فعالیت‌اند.

وی افزود: شعبه‌های سیار در مسافت‌هایی که باید طی کنند، جابجا می‌شوند، ولی تمام شعب در حال اخذ رأی از مردم شریف استان اصفهان هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تصریح کرد: خدا را بابت حضور مردم شاکریم و از همین ساعات نخست، گزارش‌هایی که دریافت کرده‌ایم، نشان می‌دهد خوشبختانه حضور مردم، معنادار و بسیار خوب است.

وی یادآور شد: همان‌طور که پیش‌تر نیز درخواست کردیم، امیدواریم افراد در ساعات نخست به شعب اخذ رأی مراجعه کنند و تا جایی که امی‌توانند، رأی دادن را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

جان‌نثاری گفت: امیدواریم رأی‌گیری پرقوتی در استان اصفهان داشته باشیم و بتوانیم پس از پایان فرآیند رأی‌گیری، شمارش آرا را آغاز کنیم و نتایج را هر چه زودتر به استحضار مردم برسانیم.

انتهای پیام
captcha