تصویربرداری «سلمان فارسی» سه سال دیگر ادامه دارد + فیلم
کد خبر: 4203102
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴

تصویربرداری «سلمان فارسی» سه سال دیگر ادامه دارد + فیلم

تصویربرداری سریال «سلمان فارسی» تا پایان سال آینده در مرحله ایران باستان است و پس از آن وارد دوران صدر اسلام می‌شود تا برای پخش در سال 1405 آماده شود.

میرباقری

کاظم ناظم بکایی، مدیر روابط عمومی سریال «سلمان فارسی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: این سریال فاخر تلویزیونی در سه فصل جلوی دوربین رفته است. فصل اول مربوط به بخش ایران باستان می‌شود که تصویربرداری آن از تابستان امسال آغاز شده و تا اواخر سال آینده ادامه خواهد داشت. تصویربرداری فاز دوم که مربوط به بخش بیزانس می‌شود به پایان رسیده است.

وی افزود: تصویربرداری از فصل دوم از آذر 98 آغاز شده و کرمان، قشم، جلفا، شهرک نور، شهرک دفاع مقدس و کشور ارمنستان لوکیشن‌های این کار را تشکیل می‌دهد. در این بخش، چهل بازیگر خارجی از کشورهای؛ ارمنستان، یونان، مراکش حضور دارند. 1500 هنرور نیز در بخش مربوط به بیزانس بازی کرده‌اند. فرهاد اصلانی، محمدرضا هدایتی، علیرضا شجاع نوری، احترام برومند، مهدی فقیه و داریوش فرهنگ از جمله بازیگران مربوط به این بخش هستند.

ناظم بکایی ادامه داد: فاز سوم این سریال که مربوط به صدر اسلام است به لحاظ زمانی، مدت کمتری را برای تولید به خود اختصاص خواهد داد و این بخش از «سلمان فارسی» بعد از بخش ایران باستان جلوی دوربین می‌رود. این مجموعه که داوود میرباقری کارگردانی آن را بر عهده دارد برای پخش در سال 1405 آماده می‌شود. 

مدیر روابط عمومی سریال «سلمان فارسی» پیرامون حادثه پیش آمده اخیر در پشت صحنه این مجموعه بیان کرد: حوالی ظهر پنجشنبه ۱۰ اسفند متاسفانه بر اثر فرو ریختن آوار که مربوط به پل ساخته شده در دکور بود، در محل فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» در منطقه شمال شاهرود دو نفر جان باختند و چهار نفر مصدوم شدند. هر شش نفر آسیب دیده در این حادثه، هنرور بوده‌اند و افراد مصدوم که به چهار تن می‌رسند به بیمارستانی در شاهرود منتقل شده و تحت درمان هستند.

در این مجموعه تاریخی اسلامی علیرضا شجاع نوری نقش سلمان فارسی، صحابی پیامبر(ص) را بازی می‌کند.

انتهای پیام
captcha