اجرای مسابقه «قرآنی شو» ویژه دانشگاهیان وزارت بهداشت
کد خبر: 4203453
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
باقری‌بیلندی خبر داد:

اجرای مسابقه «قرآنی شو» ویژه دانشگاهیان وزارت بهداشت

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت از برگزاری مسابقه قرآنی در ماه مبارک رمضان با عنوان طرح «قرآنی‌ شو» خبر داد و گفت: در این مسابقه، هر روز سه پرسش از اجزای مختلف قرآن برای مخاطبان دانشگاهی وزارت بهداشت، طرح می‌شود.

برگزاری مسابقه «قرآنی شو» ویژه دانشگاهیان وزارت بهداشت

محمدجواد باقری‌بیلندی، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به اجرای مسابقه قرآنی در قالب طرح «قرآنی‌شو» در ایام ماه مبارک رمضان از سوی این مرکز گفت: این طرح در قالب مسابقه طراحی شده و در آن هر روز سه پرسش از اجزای قرآن کریم مربوط به همان روز از ماه مبارک رمضان، برای مخاطبان طرح می‌شود و به افرادی که پاسخ صحیح ارسال کنند، جوایزی اهدا خواهد شد.  

وی با اشاره به اینکه در طرح قرآنی‌شو دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی و شرکت‌کنندگان در جشنواره قرآنی وزارت بهداشت شرکت می‌کنند، افزود: این طرح، در ایام ماه مبارک رمضان و از 22 اسفند تا 22 فروردین‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت. مخاطبان برای حضور در این طرح به سامانه‌ای که به زودی معرفی می‌شود مراجعه کرده و در مسابقه شرکت می‌کنند. 

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت تصریح کرد: سوالات حول تفسیر و ترجمه قرآن کریم است و به گونه‌ای طراحی خواهد شد که شرکت‌کنندگان با مراجعه به قرآن بتوانند به پاسخ مد نظر برسند.

باقری‌بیلندی در مورد جوایزی که برای برگزیدگان این طرح در نظر گرفته شده است، بیان کرد: در سه سطح برای برگزیدگان این طرح جوایزی تعریف شده است. در سطح اول، روزانه به 14 نفر که حداقل به دو سوال از سه سوال، پاسخ صحیح داده باشند به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

وی اظهار کرد: علاوه بر جوایز روزانه، جوایز هفتگی و جوایز پایان طرح را نیز طراحی کرده‌ایم، در جوایز هفتگی هم به 14 نفر از افرادی که بیشترین حضور را در مسابقات یک هفته داشته باشند، به قید قرعه جوایزی اعطا می‌شود. در پایان طرح نیز برای افرادی که حداقل 20 بار در مسابقات روزانه حضور داشته باشند، جوایزی در نظر گرفته خواهد شد. 

باقری‌بیلندی هدف از برگزاری این طرح را آشنایی بیشتر مخاطبان و فعالان حوزه علوم پزشکی با قرآن کریم و مأنوس شدن آنها با کلام وحی عنوان کرد و گفت: امیدواریم این طرح در نهایت بتواند یک گام در راستای ترویج هرچه بیشتر قرآن کریم در بین قشر دانشگاهی باشد. 

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
سمانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۹:۱۴
0
0
سلام وقت بخیر،شماره شبا رو ثبت کردم ولی چیزی به حساب واریز نشده،واریز جوایز طول میکشه؟
captcha