نوجوانان و جوانان در اولویت برگزاری برنامه‌های قرآنی باشند
کد خبر: 4203795
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
امام جمعه موقت خرم‌آباد:

نوجوانان و جوانان در اولویت برگزاری برنامه‌های قرآنی باشند

حجت‌الاسلام والمسلمین بهروز شمسی‌فر بر توجه بیشتر بر اجرای برنامه‌ها و جلسات قرآنی در نقاط مختلف استان لرستان برای بهره‌مندی بیشتر نوجوانان و جوانان تأکید کرد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین بهروز شمسی‌فر، امام جمعه موقت خرم‌آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین بهروز شمسی‌فر، امام جمعه موقت خرم‌آباد، 15 اسفندماه در چهارمین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان که در بیت نماینده ولی‌ فقیه در لرستان برگزار شد، با اشاره به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان بر لزوم بهره‌گیری از برکات این ماه تأکید کرد.

وی همچنین بر توجه بیشتر بر اجرای برنامه‌ها و جلسات قرآنی در نقاط مختلف استان برای بهره‌مندی بیشتر نوجوانان و جوانان تأکید کرد. 

در ادامه نیز حجت‌الاسلام والمسملین یونس مهدوی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان به تقارن ماه مبارک رمضان و نوروز باستانی اشاره کرد و گفت: همه مردم موظف به رعایت شئونات ماه مبارک رمضان و عفاف و حجاب در جامعه هستند و همه دستگاه‌های اجرایی، نهادها، سازمان‌ها، مساجد، محلات، هیئت‌های مذهبی و اتحادیه‌های صنفی باید ضمن انجام برنامه‌های فرهنگی، به افراد هنجارشکن تذکر لسانی دهند.

وی ادامه داد: اتاق اصناف و اداره اماکن نیروی انتظامی نیز باید ضمن دعوت از اغذیه‌فروشان و رستوران‌ها برای رعایت شئونات ماه مبارک رمضان و رعایت حجاب و عفاف اقدامات لازم در این خصوص را انجام دهند.

 در ادامه از مدیرانی که در برگزاری اختتامیه جشنواره فرهنگی – هنری اعتکاف مشارکت داشتند قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha