ایجاد شبکه‌‌ای از بانوان مبلغ در راستای گسترش امر تبلیغ
کد خبر: 4204038
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶

ایجاد شبکه‌‌ای از بانوان مبلغ در راستای گسترش امر تبلیغ

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: یکی از رسالت‌های بسیار مهم معاونت فرهنگی تبلیغی، ایجاد زیرساخت و زیربنای لازم در راستای گسترش امر تبلیغ و ایجاد شبکه‌‌ای از مبلغان خواهر در سراسر کشور و ساماندهی و شبکه‌سازی مبلغان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین آرش رجبی معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهرانبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین آرش رجبی، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران در همایش هم‌اندیشی معاونین تبلیغی‌ فرهنگی، مبلغان و تسهیل‌گران حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور که امروز ۱۷ اسفندماه، در سالن جلسات مجتمع نرجس خاتون قم برگزار شد اظهار کرد: تبلیغ در دین از جایگاه راهبردی و کلانی برخوردار است که پس از پیامبر اکرم(ص) همه ائمه‌معصومین(ع) و امام عصر(عج) نیز رسالت تبلیغی داشتند که در غیاب این بزرگواران، علمای دین و گردانندگان جامعه اسلامی در خصوص اشاعه آموزه‌های دینی که شامل نسخه کاملی از راهبردهای هدفمند در تمام شئونات زندگی است، عهده دار هستند.

وی افزود: در این راستا و جهت ایجاد شبکه‌‌ای از مبلغان خواهر، همایش شبکه ایمانی هدایتگران تبلیغی الگوساز «شاهدا» با همت معاونت فرهنگی و همکاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و با حضور معاونین فرهنگی و مبلغین حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور برگزار شد. هدف از برگزاری این همایش کشوری؛ تسهیلگری، هدایتگری و آموزش‌ و هماهنگی‌های لازم با شبکه گسترده مبلغین و ایجاد شبکه‌ منظم تبلیغی از بین طلاب خواهر حوزه‌های علمیه است.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: یکی از رسالت‌های بسیار مهم معاونت فرهنگی تبلیغی، ایجاد زیرساخت و زیربنای لازم در راستای گسترش امر تبلیغ و ایجاد شبکه‌‌ای از مبلغان خواهر در سراسر کشور و ساماندهی و شبکه‌سازی مبلغان است. این کار با همکاری نهادهایی که ذاتاً مأموریت و مسئولیت اعزام مبلغ را دارد سامان گرفت، که یکی از این نهادها دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم است که با همکاری و مساعدت خوبی که در این راستا داشتند، این همایش با حضور تسهیل‌گران و مصاحبه‌گران و مبلغان خواهر برگزار شد. 

انتهای پیام
captcha