مسابقات قرآن صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت برگزار شد
کد خبر: 4204584
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱
در اصفهان

مسابقات قرآن صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت برگزار شد

نخستین دوره مسابقات قرآن منطقه سه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت با شرکت ۱۸۲ نفر در اصفهان برگزار شد.

نخستین دوره مسابقات قرآن منطقه سه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفتبه گزارش ایکنا از اصفهان، نخستین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان کارکنان، بازنشستگان، مستمری‌بگیران بازمانده بازنشسته  و خانواده‌های تحت تکفل منطقه سه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، یادواره شهدای مدافع امنیت به همت دارالقرآن این مجموعه، روز گذشته، ۱۹ اسفندماه در اصفهان برگزار شد.

این دوره از مسابقات که هدف از برگزاری آن، انس با قرآن کریم و بهره‌مندی از نور معنوی قرآن در بین کارکنان و خانواده‌های تحت تکفل آنها بیان شده است، به‌صورت حضوری از ساعت ۹ صبح شنبه، ۱۹ اسفندماه در شهرک شهید محمد منتظری آغاز شد و شرکت‌کنندگان استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد و کرمان در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند.

نخستین دوره این مسابقات به‌صورت همزمان در ۸ منطقه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت برگزار شد.

نفرات برتر هر رشته به مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت که اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مشهد مقدس برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد و نفرات برتر مرحله نهایی نیز به مسابقات قرآن کریم وزارت نفت راه پیدا می‌کنند که با برگزیدگان مسابقات قرآنی چهار شرکت اصلی وزارت نفت رقابت خواهند کرد.

از مجموع ۱۸۲ شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات، ۱۱۹ نفر از بانوان و ۶۳ نفر از آقایان بودند که در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت تقلیدی، حفظ عمومی و تخصصی، صحیح‌خوانی قرآن کریم، اذان و مفاهیم قرآن کریم و نهج‌البلاغه با یکدیگر رقابت کردند.

این مسابقات در ۷ گروه شامل گروه‌های ۱ تا ۵ بر اساس مقطع تحصیلی ویژه فرزندان، گروه ۶ ویژه بازنشستگان و کارکنان و گروه ۷ ویژه همسران بازنشستگان و کارکنان با قضاوت داوران بین‌المللی قرآن کریم برگزار شد.

انتهای پیام
captcha