راه‌اندازی 25 جایگاه عرضه میوه نوروز و ماه رمضان در کرج
کد خبر: 4204792
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸

راه‌اندازی 25 جایگاه عرضه میوه نوروز و ماه رمضان در کرج

معاون اجرایی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاوری شهرداری کرج از راه‌اندازی ۲۵ جایگاه عرضه میوه و محصولات فرهنگی ویژه رمضان و ایام نوروز خبر داد.

جایگاه عرضه میوه نوروز و ماه رمضان

به گزارش ایکنا از البرز، شبیر اربابی، معاون اجرایی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاوری شهرداری کرج روز دوشنبه ۲۱ اسفند در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی ۲۵ جایگاه عرضه میوه و محصولات فرهنگی ویژه رمضان و ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، این جایگاه‌ها تا سه روز آینده در مناطق دهگانه فعال می‌شوند و تا ۱۷ فروردین به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند.

وی افزود: در این جایگاه‌ها انواع میوه به ویژه سیب و پرتقال و سایر کالاها با قیمت مصوب در اختیار شهروندان و مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

اربابی گفت: در کنار این جایگاه‌ها، روز بازارهای شهرداری هم به جز ایام تعطیل نوروزی خدمات فروش عرضه مستقیم کالا خواهند داشت.

معاون اجرایی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج بیان کرد: ناظران این سازمان در تمام مدت تعیین شده بر کیفیت و کمیت فعالیت جایگاه‌ها نظارت دارند و شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف را به آنها گزارش دهند.

انتهای پیام
captcha