عرضه 2 محصول جدید از سوی انتشارات نسیم حیات در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 4206653
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۳

عرضه 2 محصول جدید از سوی انتشارات نسیم حیات در نمایشگاه قرآن

مدیر انتشارات نسیم حیات ضمن تشریح فعالیت‌های غرفه این انتشارات در نمایشگاه قرآن، گفت: در این نمایشگاه دو محصول جدید از سوی این انتشاراتی عرضه شده است.

عرضه 2 محصول جدید از سوی انتشارات نسیم حیات در نمایشگاه قرآن

رضا کریمی، مدیر انتشارات نسیم حیات، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا در مصلای امام خمینی(ره)، محل برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با اشاره به اینکه این انتشارات به صورت تخصصی در حوزه علوم قرآنی و کودک و نوجوان فعالیت می‌کند، گفت: جدیدترین محصولی که امسال در نمایشگاه قرآن کریم ارائه شده است، قرآن چاپ شده به خط استاد مهدی حسن‌زاده است.

وی افزود: این قرآن به سبک عثمان طه نگارش یافته و در آن تمام کلمات ابتدایی و انتهای صفحات و نیز تعداد کل صفحات همانند قرآن عثمان طه طراحی شده است. 

مدیر انتشارات نسیم حیات تصریح کرد: این قرآن به صورت چهار رنگ و در قطع وزیری طراحی شده است که با تخفیف 50 درصد ارائه می‌شود. 

کریمی بیان کرد: با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر آسان‌سازی بستری برای اینکه مردم راحت و آسان قرآن بخوانند، یک قرآن با فونت کامپیوتری و با ترجمه روان ابوالفضل بهرام‌پور ارائه شده است.

مدیر انتشارات نسیم حیات با اشاره به اینکه تمام محصولاتی که در این غرفه ارائه می‌شود با تخفیف ویژه است، تصریح کرد: قرآن‌های رنگی برای جوانان، نوجوانان و کودکان از جمله محصولاتی است که در نمایشگاه سی و یکم ارائه می‌شود.

انتهای پیام
captcha