امنیت کشور مرهون روحیه جهادی نیروی انتظامی است
کد خبر: 4207199
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹

امنیت کشور مرهون روحیه جهادی نیروی انتظامی است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: امنیت موجود امروز مرهون روحیه جهادی تک تک کارکنان و سربازان جان برکف نیروی انتظامی است، که حقیقتاً کارنامه‌ای درخشان از خود به یادگار گذاشته‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، ششم فروردین، در دیدار نوروزی با فرماندهی انتظامی لرستان و جمعی از کارکنان فراجا با آرزوی قبولی طاعات عبادات در ماه مبارک رمضان، و تبریک سال جدید گفت: همچنان که با حلول سال نو در عالم تغییر و تحول به وجود می‌آید، انسان هم با قصد و اراده خود در راستای رشد و کمال و تغییر و تحول در وجود خویش گامی رو به جلو برمی‌دارد و با توجه به همزمان شدن بهار طبیعت و بهار قرآن، بهترین فرصت برای تمرین و مراقبت از اعضا و جوارح و استمرار آن است.

وی گفت: امنیتی که امروز در میهن اسلامی حکم فرماست، حاکی از اقتدار و قدرت نیروهای مسلح است که با اتکال به خداوند متعال و در مسیر رضایت او و با هدف خدمتگزاری به مردم به سرانجام رسیده است که این خود نشان‌دهنده رسالت خطیری است که بر عهده نیروی انتظامی است.

شاهرخی افزود: امنیت موجود امروز مرهون روحیه جهادی تک‌تک کارکنان و سربازان جان‌برکف نیروی انتظامی است که حقیقتاً کارنامه‌ای درخشان از خود به یادگار گذاشته‌اند که افتخارآفرین و قابل ستایش است و در مجموعه فرماندهی انتظامی استان لرستان و با حضور فرمانده سختکوش، سردار الهی خدمات انتظامی قابل مشاهده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و انسانی، امنیت مردم، و پاسداری از مرزها، اقتدار و سربلندی در مناسبات سیاسی، اقتدار در مقابل هنجارشکنان، یار و یاور و پشتیبان مظلومان، و ده‌ها دستاورد دیگر در حوزه انتظامی، حاصل زحمات و تقدیم بیش از ۵۰۰ شهید است که با جانفشانی و خدمت بی‌منت به دست آمده است، بیان کرد: کلام نورانی حضرت امام علی(ع) در خصوص رزمندگان و مرزداران و مدافعان امنیت، به عنوان دژ مستحکم، و عزت دین و زینت حاکمان برای نیروهای مسلح باعث افتخار است.

وی تصریح کرد: علی‌رغم کمبود امکانات در مجموعه انتظامی لرستان، این نیروی خدوم با تلاش مضاعف و مجاهدت‌های مخلصانه علاوه بر وظایف ذاتی خود در هر اتفاق و رویدادی موفق حاضر شده است، خباثت دشمنان انقلاب اسلامی و نظام سلطه در مقابل ملت شریف ایران کاملا مشهود است.

شاهرخی افزود: نیروی انتظامی و جمعی نیروهای مسلح در مقابله با دشمن در جنگ نرم، قاچاق سلاح و مهمات و مواد مخدر، مقتدرانه ایستاده‌اند و ملت ما به این جان‌نثاری و جانفشانی افتخار می‌کند و قدردان زحمات این عزیزان است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: امید است که مجموعه انتظامی کشور، با توجه به خدمات شایسته این نیروی کارآمد، در خصوص رفاهیات کارکنان نیروی انتظامی و معیشت پلیس که حقیقتاً شبانه‌روز و در تعطیلی‌ها و در اعیاد و مصیبت‌های اهل بیت(ع) و در همه حال آماده‌باش هستند، با برنامه‌ریزی دقیق دغدغه آن‌ها را در این خصوص رفع کند که البته این دغدغه ما نیز هست.

انتهای پیام
captcha