مراسم شب‌های قدر در ۷۷۰ نقطه همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 4207627
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۳

مراسم شب‌های قدر در ۷۷۰ نقطه همدان برگزار می‌شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری مراسم احیای شب های  پر فضیلت قدر در 770 مسجد و مراکز دینی در همدان خبر داد.

شب قدرحجت‌الاسلام مهدی ارتقایی، مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از برگزاری مراسم پر فضیلت شب‌های قدر در بیش از 770 نقطه استان شامل مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و ... خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌های شب‌های قدر در استان همزمان با سراسر کشور با سخنرانی، قرائت ادعیه و مناجات خوانی، برپایی مراسم احیا و به جا آوردن اعمال مخصوص شب‌های قدر و عزاداری شهادت امیر مؤمنان علی(ع) برگزار می‌شود.

وی توزیع نذورات، افطاری‌های ساده و  برپایی ایستگاه‌های صلواتی و... را از دیگر برنامه‌های این شب‌های پر فضیلت قدر برشمرد و افزود: با همکاری نیروی انتظامی برقراری امنیت و نظم این شب‌ها نیز تأمین می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان تصریح کرد: با توجه به همزمانی سالروز شهادت امام علی(ع) و روز طبیعت سلسله جلساتی نیز برای برگزاری مراسم‌های ویژه این روز برگزار شد و با توجه به اینکه مردم این روز بیشتر به دامن طبیعت و تفرج‌گاه‌ها می‌روند با همکاری هئیت‌های مذهبی قرار است برنامه‌های عزاداری  ویژه‌ای نیز در معابر عمومی و تفرجگاه‌ها در روز شهات حضرت علی(ع) برگزار شود، در این زمینه نیز پلیس راهور و نیروی انظامی همکاری لازم را برای برگزاری مراسم‌ها و برنامه‌ها خواهند داشت.

 

انتهای پیام
captcha