تجمع علویون در پارک ملت اسدآباد برگزار می‌شود
کد خبر: 4207806
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۵

تجمع علویون در پارک ملت اسدآباد برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد گفت: تجمع علویون همزمان با سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) در جوار مزار شهید گمنام در پارک‌ ملت این شهرستان برگزار می‌شود.

شهادت امام علی(ع)حجت‌السلام علی‌اصغر طالبی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع)، در شهرستان اسدآباد چندین برنامه برگزار می‌شود، از برنامه‌های این روز حرکت دسته عزاداری هیئت مذهبی از میدان غدیر به سمت پارک ملت است که این مراسم از ساعت ۱۰:۳۰ آغاز شده و از محل میدان غدیر به سوی مزار شهید گمنام حرکت می‌کند.

وی دیگر برنامه روز شهادت امام علی(ع) را تجمع علویون عنوان کرد و گفت: این برنامه در جوار مزار شهید گمنام در پارک ملت ساعت ۱۲ همراه با اقامه نماز جماعت به امامت حجت‌السلام موحدی امام جمعه شهرستان برگزار می‌شود، هم چنین جزءخوانی قرآن کریم و مداحی ذکران اهل بیت تا افطار ادامه دارد.

طالبی با بیان اینکه برنامه‌های شهادت حضرت علی(ع) صبح و عصر در همه‌ پارک‌ها و امامزادگان شهرستان برگزار می‌شود، گفت: از سایر برنامه‌ها سیاه پوشی سطح شهرستان است که به همت شهرداری اسدآباد، پالیز و آجین انجام شده است.

وی افزود: در پارک شهید مدنی هیئت خادم شهدا، در پارک شهید رجایی هیئت الراضیه(س) حوزه علمیه خواهران، امامزاده عبدالله گردنه با همکاری اداره اوقاف و امور امور خیریه و امامزاده پیرسلمان هیئت روستای لک‌‌لک و اداره اوقاف حضور دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد یادآور شد: در این مراسم سخنرانی، جزءخوانی قرآن و مداحی برگزار می‌شود. نیروهای مقاومت بسیج، نیروی انتظامی، هلال‌احمر و نیروهای ستاد امر به معروف نیز کمک کار برگزاری مراسم هستند.

انتهای پیام
captcha