آموزش مفاهیم قرآنی به کودکان در غرفه دارالقرآن سپاه کربلای مازندران
کد خبر: 4209434
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵

آموزش مفاهیم قرآنی به کودکان در غرفه دارالقرآن سپاه کربلای مازندران

مدیرعامل مؤسسه تربیت قرآنی کودک و نوجوان در ساری با بیان اینکه غرفه معاونت تعلیم و تربیت دارالقرآن سپاه کربلای مازندران، بستری برای اجرای برنامه‌های مناسب کودک و نوجوان است، گفت: در این غرفه تلاش داریم مفاهیم دینی را به روش‌های جذاب به قرآن‌آموز و مربی آموزش دهیم.

حجت‌الاسلام جلیل علی محمدی، مدیر عامل موسسه تربیت قرآنی کودک و نوجوان در ساریحجت‌الاسلام جلیل علی محمدی، مدیرعامل مؤسسه تربیت قرآنی کودک و نوجوان در ساری، در بیست‌وچهارمین نمایشگاه قرآن کریم مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: بهره‌گیری از بازی، مسابقه و قصه برای انتقال آموزه‌های دینی قرآن و اهل بیت(ع) به خردسالان کودکان و نوجوانان از بهترین روش‌ها است.
 
وی افزود: در این نمایشگاه با هدف تربیت خردسالان، نوجوانان با محوریت آموزه‌های قرآن و اهل‌بیت(ع) با روش‌های متناسب حضور یافتیم.
 
علی‌محمدی با بیان اینکه غرفه معاونت تعلیم و تربیت دارالقرآن سپاه کربلای مازندران، بستری برای اجرای برنامه‌های مناسب کودک و نوجوان است، تصریح کرد: در این غرفه تلاش داریم مفاهیم دینی را به روش‌های جذاب به قرآن‌آموز و مربی، آموزش دهیم.
 
وی افزود: کودکان، بازی و هیجان در مسابقه و لذت جایزه گرفتن و مهمتر از آنها قصه قرآنی را دوست دارند، بنابراین بنده سعی کردم در ارائه کارم همه این جذابیت‌ها را ارائه دهم.
 
این مدرس آموزه‌های قرآنی با بیان اینکه همه روش‌های آموزشی ما برگرفته از آموزه‌های قرآنی است و ما در این غرفه به آموزش مهارت می‌پردازیم، اظهار کرد: داستان حضرت ابراهیم(ع) و بت‌ها، قصه حضرت یوسف(ع) و ... به ما می‌آموزد که در حوزه انتقال مفاهیم دینی باید چگونه رفتار کنیم.
انتهای پیام
captcha