اعزام ۲۵۵ زائر از کردستان به حج عمره
کد خبر: 4209838
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵

اعزام ۲۵۵ زائر از کردستان به حج عمره

مدیر حج و زیارت استان کردستان از تشرف ۲۵۵ زائر از شهرهای استان به حج عمره خبر داد و گفت: این تعداد حجاج در قالب سه کاروان ۸۵ نفره از شهرستان‌های سقز، بانه و سنندج اعزام خواهند شد.

سرزمین وحی

کاوه شیرزادی، مدیر حج و زیارت استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، گفت: سه کاروان ۸۵ نفره از شهرستان‌های سقز، بانه و سنندج که در مجموع ۲۵۵ نفر را شامل می‌شود، به حج عمره مفرده اعزام خواهند شد.

وی افزود: با تلاش و پیگیری‌های سازمان حج و زیارت و وزارت امور خارجه و اعلام شرکت هواپیمایی ایران‌ایر مبنی بر موافقت با مجوزهای پروازی، اعزام زائران عمره از سوم اردیبهشت آغاز می‌شود.

مدیر حج و زیارت استان کردستان با اشاره به اینکه هزینه این سفر ۱۰ روزه با توجه به گروه قیمتی ۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تا ۴۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است، بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نظر است اعزام عمره‌گزاران کشورمان طی دوره‌ای کوتاه در ماه شوال انجام شود.

وی در پایان یادآور شد: اولویت اعزام با افرادی است که سال گذشته نسبت به ثبت‌نام در گروه‌های اعزامی عمره اقدام و وجوه مربوطه را زودتر از سایران واریز کرده بودند، در واقع اولویت ثبت‌نام و اعزام بر اساس تاریخ پرداخت وجوه هزینه سفر توسط متقاضیان است.

انتهای پیام
captcha