بازدید 3600 دانش آموز خراسان‌شمالی از مناطق عملیاتی کشور
کد خبر: 4210131
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷

بازدید 3600 دانش آموز خراسان‌شمالی از مناطق عملیاتی کشور

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی گفت: سه هزار و ۶۰۰ نفر از دانش آموزان و فرهنگیان استان، در قالب اردوهای راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند.

بازدید 3600 دانش آموز خراسان‌شمالی از مناطق عملیاتی کشورابوالقاسم اکبری،مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: با توجه به اعزام هفت هزار و ۲۰۰ نفر به اردوهای راهیان نور از استان در مجموع سه هزار و ۶۰۰ نفر از دانش آموزان و فرهنگیان از اردوهای مناطق عملیاتی جنوب کشور بهرمند شدند.

وی با بیان اینکه جامعه تعلیم و تربیت خراسان‌شمالی ۷۴ شهید معلم و ۴۱۷ شهید دانش آموز تقدیم جمهوری اسلامی کرده است، گفت: سال تحصیلی گذشته مدارس استان میزبان ۳۷۰ یادواره شهدای درون مدرسه‌ای بودند، امسال هم تاکنون ۴۰۰ یادواره شهدای درون مدرسه ای برگزار شده است.

اکبری برپایی ۳۰۰ نمایشگاه مدرسه انقلاب با دو هزار غرفه در ایام دهه مبارک فجر را از دیگر برنامه‌های تبیینی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس عنوان کرد، افزود: وحشیگری رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه بر اهمیت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزوده است.

وی با اشاره به اینکه جوانان و نوجوانان شاکله اصلی سربازان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را شکل داده‌اند، گفت: دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی از آموزه‌‌ها است که باید به نسل امروز انتقال یابد.

خبرنگار؛ آرزو یزدانی

انتهای پیام
captcha