حاکم شدن جو رعب و وحشت در سرزمین‌های اشغالی؛ دستاورد راهبردی عملیات «وعده صادق»
کد خبر: 4210162
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸
بروجردی مطرح کرد:

حاکم شدن جو رعب و وحشت در سرزمین‌های اشغالی؛ دستاورد راهبردی عملیات «وعده صادق»

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم با اشاره به اهمیت بی‌نظیر عملیات «وعده صادق» گفت: یک دستاورد راهبردی این حملات علاوه بر ابعاد نظامی این است که جوی از ناامیدی، وحشت و ترس را در اراضی اشغالی حاکم کرده است و همین فضای رعب و وحشت در اراضی اشغالی به نفع ماست و برای جمهوری اسلامی ایران بازدارندگی به همراه دارد.

علا‌ءالدین بروجردی

علا‌ءالدین بروجردی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم در گفت‌وگو با ایکنا، درباره عملیات «وعده صادق» و حمله موشکی و پهپادی گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اهداف مهم نظامی در سرزمین‌های اشغالی گفت: رژیم صهیونیستی با حمله به کنسولگری ایران در دمشق و به شهادت رساندن نیروهای نظامی رسمی کشورمان دست به جنایت بزرگی زد و باید پاسخ این جنایت خود را می‌دید. حال این رژیم با آغاز عملیات طوفان‌الاقصی گرفتار چنان بحرانی شده که بیرون آمدن از آن برایش تقریباً ناممکن شده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی که زمانی برای کشورهای منطقه به ویژه جمهوری اسلامی ایران دست به بحران‌سازی می‌زد که نمونه آن در گروه تروریستی داعش تبلور یافته، امروز با بحران‌های داخلی و خارجی دست و پنجه نرم می‌کند و این حمله بزرگ و گسترده بر حجم این بحران‌ها خواهد افزود.

ناامن‌سازی منطقه؛ رمز بقای رژیم صهیونیستی 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم با بیان اینکه رمز بقای رژیم صهیونیستی در ناامن‌سازی منطقه است، اظهار کرد: این رژیم از بدو تأسیس تاکنون به دنبال ناامن‌سازی منطقه بوده و هست و از تحرکات و گروهک‌های تروریستی حمایت بی‌قید و شرط می‌کند. رژیم صهیونیستی با حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق هم یک اقدام تروریستی بزرگ انجام داد و هم حقوق بین‌الملل را به طور واضح نقض کرد.

وی افزود: در چنین شرایطی از محاکم و مراجع بین‌المللی انتظار می‌رفت حداقل اقدام تروریستی صهیونیست‌ها را محکوم کنند ولی اندک موضعی از خود نشان ندادند و اکنون ما با این حمله به وعده داده شده عمل کرده و این رژیم را تنبیه کردیم. البته می‌بینیم آنهایی که در زمان حمله اسرائیل به کنسولگری کشورمان ساکت بودند اکنون پس از این حملات زبان باز کرده‌ و می‌گویند از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنیم. در واقع آنها به جای اینکه ترور و تروریسم را محکوم کنند از آن حمایت به عمل می‌آورند. البته از اینها انتظاری بیش از این نمی‌رود چون رژیم صهیونیستی زاده اقدامات و توطئه‌های شوم غربی‌هاست و آنها فرزند نامشروع خود را تنها نخواهند گذاشت.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم در پایان گفت: یک دستاورد راهبردی این حملات علاوه بر ابعاد نظامی این است که جوی از ناامیدی، وحشت و ترس را در اراضی اشغالی حاکم کرده است و همین فضای رعب و وحشت در اراضی اشغالی به نفع ماست و برای جمهوری اسلامی ایران بازدارندگی به همراه دارد.

گفت‌وگو از سعید امینی

انتهای پیام
captcha