وعده صادق گوشه‌ای از پاسخ به جنایات رژیم صهیونیست بود
کد خبر: 4210493
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش:

وعده صادق گوشه‌ای از پاسخ به جنایات رژیم صهیونیست بود

سرتیپ امیر غلامعلیان با بیان اینکه پاسخی که در وعده صادق به رژیم صهیونیستی داده شد تنها گوشه‌ای از پاسخ‌هایی بود که می‌توانست داده شود، گفت: اگر نیاز باشد پاسخ‌های قطعی و کوبنده‌تری داده شود حتماً انجام می‌شود که این امر به عملکرد اسرائیل بستگی دارد.

امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتشبه گزارش ایکنا از کرمان، سرتیپ امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش امروز، ۲۷ فروردین‌ماه در دیدار امام جمعه کرمان با فرماندهان یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش در ابتدا به ارائه گزارشی از برنامه‌های بزرگداشت دهه ارتش در کرمان پرداخت و گفت: اطعام تعدادی از ایتام کرمان، توزیع ۸۰۰ سری جهیزیه بین زوج‌های نیازمند جنوب کرمان، برگزاری مراسم گرامیداشت سپهبدان شهید صیادشیرازی و شهید قرنی و برگزاری رژه یگان‌های پیاده و خودرویی ارتش از جمله این برنامه‌ها است.

امیر غلامعلیان اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز این افتخار را دارد که شعار اصلی آن ولایت‌محوری است و در بدنه ارتش و در همه نیروها هیچ کاری جز به تأسی از مقام معظم رهبری و تبعیت محض از دستورات معظم‌له انجام نمی‌شود مگر اینکه رگه‌هایی از ولایتمداری در آن وجود داشته باشد و در راستای عمل به دستورات رهبر معظم انقلاب باشد.

وی افزود: این افتخار را داریم که به عنوان سرباز ولایت، در کنار ولایت و برای حفاظت از حدود و ثغور ولایت کشور خدمت می‌کنیم. امروز با هم‌افزایی خوبی که بین نیروهای مسلح وجود دارد بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران به حدی است که به کوچکترین تهدیدات نظامی قوی‌ترین پاسخ‌ها را می‌دهیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش در خصوص عملیات «وعده صادق» گفت: پاسخی که در وعده صادق به رژیم صهیونیستی داده شد تنها گوشه‌ای از پاسخ‌هایی بود که می‌توانست داده شود و ما به عنوان یک کارشناس نظامی می‌دانیم این پاسخی که داده شد پاسخ قطعی ایران و حتی در حد تنبیه هم نبود بلکه فقط پاسخی بود در مقابله با مراکزی که عملیات را علیه کنسولگری ایران انجام داده بودند و یک ضرب‌شستی بود که به رژیم صهیونیستی داده شد و اگر نیاز باشد پاسخ‌های قطعی و کوبنده‌تری داده شود حتماً انجام می‌شود که به عملکرد اسرائیل بستگی دارد که مطمئن هستیم اگر عقل و تدبیر داشته باشند این خطای محاسباتی را انجام نمی‌دهند.

سرتیپ غلامعلیان با بیان اینکه معنویت‌محوری و تعالی‌محوری از ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: آموزه‌های معنوی و تعالی بصیرتی در تمام فعالیت‌های ارتش حتی در رزم وجود دارد که به تأسی از فرهنگ عاشورایی، فرهنگ امام حسین(ع) و فرهنگ جهادی انجام می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش در پایان ویژگی دیگر ارتش را بصیرت بالا نسبت به شرایط جامعه دانست و گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی با دشمن‌شناسی خوب تمامی تحرکات و فعالیت‌های دشمن را رصد می‌کند و نیروی زمینی ارتش در سراسر مرزها مستقر است. قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش نیز در سر حدات مرزی مشرف بر دریای عمان و خلیج فارس و افغانستان مستقر است و در کنار سایر نیروهای مسلح نقش اصلی را در ایجاد امنیت در کشور ایفا می‌کند.

 

انتهای پیام
captcha