هیمنه پوشالی اسرائیل با «وعده صادق» شکست
کد خبر: 4211273
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱
امام جمعه کرمانشاه:

هیمنه پوشالی اسرائیل با «وعده صادق» شکست

حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری گفت: هیمنه پوشالی اسرائیل و استکبار جهانی با عملیات «وعده صادق» که قلب شرارت و جنایت این رژیم منحوس را هدف قرار داده بود، شکست.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری، امام جمعه کرمانشاه، 31 فروردی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به عملیات «وعده صادق» از آن به‌عنوان یکی از عملیات‌های موفق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم منحوس صهیونیستی نام برد و اظهار کرد: این عملیات هیمنه پوشالی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را شکست.

وی افزود: بار‌ها در سطوح مختلف توسط مقامات ایرانی پس از وعده صادق اعلام شده که رژیم صهیونیستی در این سطح تنها تنبیه شده و در صورت ماجراجویی این رژیم خبیث، جمهوری اسلامی پاسخی سخت، قاطع و پشیمان‌کننده خواهد داد.

حجت‌الاسلام غفوری به سالروز تشکیل سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت نیز اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران به تعبیر امام راحل شجره طیبه است. سپاه پاسداران از ابتدای فعالیت خود تا امروز در تمامی زمینه‌ها در کنار مردم ایستاده و این امری قابل تجلیل است.

امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: عملیات «وعده صادق» قلب شرارت و جنایت را مورد هدف قرار داد و این عملیات در شرایط سخت اتفاق افتاد و جرئت و جسارت بالا مهم‌ترین شاخصه آن بود.

انتهای پیام
captcha