مشارکت جوانان برای تحقق شعار سال ضروری است
کد خبر: 4211859
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸

مشارکت جوانان برای تحقق شعار سال ضروری است

حجت‌الاسلام حسین فصیح‌نیا گفت: مشارکت اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نخبگان جامعه برای تحقق شعار سال لازم و ضروری است پس بسترهای موردنیاز در این زمینه باید فراهم شود.

حجت‌الاسلام حسین فصیح‌نیا، امام جمعه نقدهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حسین فصیح‌نیا، امام جمعه نقده، امروز سوم اردیبهشت ماه در نشست صمیمی اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های نقده، گفت: حضور مسئولان در بین جوانان، همفکری و گفتگو با نخبگان در راستای پیشرفت کشور و جامعه بسیار ضروری است از طرف دیگر برای تحقق شعار سال و رشد تولید لازم است که از ظرفیت جوانان استفاده شود.

وی بر لزوم جلب مشارکت جوانان برای حل امور مختلف جامعه، خدمت به مردم و تحقق اهداف انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: مشکلات و معضلات جامعه با مشارکت و حضور حداکثری جوانان قابل حل است، بنابراین باید افراد صاحب‌نظر و نخبه در رویدادهای مهم و تاثیرگذار مشارکت داده شوند و عرصه برای جهاد تبیین نیز در اختیار آنها قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید به جوانان اجازه دهیم دغدغه و مشکلات خود و جامعه را بیان کنند، ادامه داد: باید به آنها اعتماد کنیم، تا مسائل و مشکلات جامعه حل شود و مسیر برای توسعه و پیشرفت کشور بیش از پیش فراهم شود.

حجت‌الاسلام فصیح‌نیا ضمن اشاره به اهمیت تداوم و توسعه این نشست‌های صمیمی، کرسی‌های آزاداندیشی و گفتگوی آزاد با حضور جوانان و مسئولان، تاکید کرد: این نشست‌ها و جلسات مکان مناسبی برای مطرح کردن چالش‌ها، دغدغه‌ها و مسائل مختلف هست.

امام جمعه نقده از حضور جوانان در امور مهم و تصمیم‌گیری‌های اساسی جامعه حمایت کرد و از جوانان خواست پشتیبان کشور، انقلاب اسلامی و ولایت باشند، اخلاقیات را رعایت کنند و با استدلال، منطق و تفکر رفتار کنند در نهایت با ایجاد گفتمان درست فرهنگ گفتار و رفتار اسلامی را در جامعه رواج دهند.

انتهای پیام
captcha