افتخار ما شناخته شدن رسانه ملی با برنامه‌های قرآنی است
کد خبر: 4211875
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲
پیمان جبلی بیان کرد:

افتخار ما شناخته شدن رسانه ملی با برنامه‌های قرآنی است

رئیس رسانه ملی در مراسم تجلیل از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان که به میزبانی فراکسون قرآن، عترت و نماز مجلس برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز در رسانه ملی مسابقه بر خیرات در جریان است، گفت: افتخار ما در دوره فعلی رسانه ملی این است که صدا و سیما با برنامه‌های قرآنی شناخته می‌شود.

افتخار ما شناخته شدن رسانه ملی با برنامه‌های قرآنی است

به گزارش خبرنگار ایکنا، نشست فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی به منظور تجلیل از عوامل تولید برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان عصر امروز سوم اردیبهشت‌ماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر، رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی، پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما و جمعی از نمایندگان مجلس، معاونان و روسای برخی شبکه‌های سیما و صدای رسانه ملی و جمعی از مدیران دستگاه‌های قرآنی در محل کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در بخشی از این نشست که بیش از سه ساعت به طول انجامید، پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما در سخنانی از اعضای فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی برای برنامه‌ریزی مراسم تجلیل از عوامل برنامه‌های قرآنی که به یک سنت تبدیل شده است، تقدیر کرد و گفت: از حمایت‌های بی‌دریغ نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای فراکسیون قرآن و عترت و کمیسیون فرهنگی که حمایت مثال‌زدنی از تولید محتوای فاخر در رسانه ملی در برنامه هفتم و در لایحه بودجه سال جاری داشتند، قدردانی می‌کنم. 

وی افزود: اگر ما در رسانه ملی توفیقاتی برای تولیدات فاخر داشته باشیم، شریک اصلی ما مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مجلس هستند. همچنین از ریاست سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک برادر همراه و حتی مبدع بسیاری از خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها که با کمک رسانه ملی به تصویر کشیده است، قدردانی می‌کنم. 

رئیس رسانه ملی در ادامه با اشاره به اینکه همه ما در رسانه ملی خدمتگزار قرآن و عترت و نماز هستیم، بیان کرد: وظیفه ذاتی، دینی و اخلاقی ما «فَإِذَا فَرَغْتَ فَانْصَبْ» است. همه توفیقاتی در مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی تاکنون نصیب ملت بزرگ ما شده، به تنهایی هر کدام مشمول و مصداق این آیه شریفه است و ما باید در شکرگذاری این نعمت‌ها و توفیقات به وظیفه خودمان که «فَانْصَبْ» است در پرداختن به مفاهیم قرآن عمل کنیم.

جبلی بیان کرد: ما در رسانه ملی پرچم تحول را مبتنی بر شعار «هویت» و «عدالت» قرار داده‌ایم، تجربه سال‌های گذشته نشان داده که هرچه رنگ و بوی هویتی برنامه‌های رسانه ملی را بیشتر کنیم، اقبال و استقبال مخاطبان بیشتر می‌شود و هرچقدر در پرداختن به ابعاد و اشکال و قالب‌ها و فرم‌های مختلف بیشتر توجه کنیم، توجه مخاطب بیشتر خواهد بود. 

رئیس رسانه ملی اظهار کرد: ما افتخار می‌کنیم که در دوره فعلی رسانه ملی، صدا و سیما با برنامه قرآنی محفل و برنامه‌های معارفی پرمخاطب شناخته می‌شود. برنامه‌های جذابی که به معارف اسلامی و قرآن و عترت گره خورده است؛ افتخار ما این است که برندهای مشهور رسانه ملی در این دوره چنین برنامه‎‌هایی است و برکت کار ما در رسانه ملی در همین رویکرد و اخلاص فعالیت عزیزان ما در حوزه‌های برنامه‌سازی مختلف در همه بخش‌ها هست که به مصداق «فاستبقوا الخیرات» تبدیل شده است. امروز در صدا و سیما مسابقه بر خیرات وجود دارد. تهیه‌کنندگان و برنامه‌سازان شبکه‌ها و مدیران مختلف در حوزه‌های مختلف با هم رقابت دارند بر سر اینکه برنامه‌ها با عبودیت و خلاقیت بیشتر باشد.  

جبلی در پایان تأکید کرد: امیدوارم خداوند به همه ما توفیق بدهد تا در شأن و طراز ملت بزرگ ایران، انقلاب بزرگ اسلامی و میراث ارزشمند قرآن و عترت که ملت ما میراث‌دار آن است در خدمت همه مردم عزیز کشورمان باشیم.

انتهای پیام
captcha