«کلاس مجردها» میهمان دانشگاه تهران می‌شود
کد خبر: 4212545
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹

«کلاس مجردها» میهمان دانشگاه تهران می‌شود

دویست و شصت و دومین جلسه از کلاس مجردهای حجت‌الاسلام شهاب مرادی روز 9 اردیبهشت‌ماه در پردیس مرکزی دانشگاه تهران برگزا می‌‌شود.

«کلاس مجردها»به گزارش ایکنا، دویست و شصت و دومین جلسه از کلاس مجردهای حجت‌الاسلام شهاب مرادی به دعوت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، در پردیس مرکزی دانشگاه تهران تشکیل خواهد شد. 

از سال ۱۳۹۰ و اولین جلسات تاکنون، جلسات کلاس مجردها به همت شهاب مرادی به صورت کاملا رایگان برگزار می‌شود. این جلسات همیشه ویژه اعضا است اما در این جلسه، شرکت عموم دانشجویان در «کلاس مجردها» آزاد است. 

این جلسه میهمان ـ آزاد از کلاس مجردها فردا یکشنبه، نهم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار می‌شود. 

آخرین جلسه کلاس مجردها روز هشتم اردیبهشت‌ماه 1398 یعنی حدود 60 ماه پیش در دانشگاه تهران برگزار شد. کلاس مجردها عنوان اختصاصی سلسله جلساتی آموزشی با رویکرد تربیتی -مشاوره‌ای است که به ابتکار حجت‌الاسلام شهاب مرادی است برگزار می‌شود و می‌توان آن را در قالب کرسی‌های آزاداندیشی تعریف کرد. 

این کلاس که با استقبال چشمگیری از سوی دانشجویان و نخبگان شهر تهران رو به رو شده، گفت‌وگومحور است و بر پایه تعامل استاد و دانشجو اداره می‌شود.  اغلب مباحث این کلاس پیرامون سبک زندگی اسلامی – ایرانی، تفکر نقاد و پاسخ به پرسش‌های دانشجویان است که در بیرون از دانشگاه پا گرفته است و تا به حال ۱۳ دوره و جمعا ۲۶۱ جلسه چندساعته را با موفقیت پشت سر گذاشته است. 

انتهای پیام
captcha