توهين به پيامبر اسلام (ص) جنايت بزرگ سياستمداران غربی است.
کد خبر: 2416489
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۴

توهين به پيامبر اسلام (ص) جنايت بزرگ سياستمداران غربی است.

گروه انديشه و علم: توهين به پيامبر اسلام (ص) جنايت بزرگ سياستمداران غربی است. نور پيامبر سيب هدايت و كمال رسيدن انسان‌ها به هدايت است

مولوی عثمان قلندرزهی، امام جمعه مسجد الخليل اهل سنت شهرستان خاش در گفت وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه سيستان و بلوچستان گفت: جنايت بزرگ و غير قابل بخشش كارگردان آمريكايی، صهيونيستی در توهين به سرور كائنات محمدمصطفی (ص) و به دنبال آن چاپ و انتشار تصاويری موهن در هفته‌نامه فرانسوی حلقه ديگری از زنجيره جنايات بزرگ مدعيان تمدن دروغين غرب و سياستمداران غربی و آمريكايی جنايتكار است.
امام جمعه مسجد الخليل اهل سنت شهرستان خاش، با محكوم كردن اين حركات زشت و شنيع غربی‌ها بيان كرد: هدف از انجام اين جنايات حمله به مقدسات امت اسلام به ويژه شخصيت والا مقام عظيم‌الشان رسول‌مكرم اسلام (ص) سمبل هويت مسلمانان و قرآن كريم و ضربه زدن به امت و پايه‌های هويت بخش و زيربنای موجوديت و عوامل وحدت واتحاد آن است.
وی تاكيدكرد: تلاش برای اهانت به رسول اكرم (ص) از زمان بعثت آنحضرت (ص) وجود داشته است و مسلمانان ازآن زمان تاكنون شاهد هجمه‌های دشمنان اسلام و قرآن وامت اسلام به مقدسات دينی مسلمانان بوده‌اند امااين جنايات زشت هرگز به ارزش‌های ما مسلمانان و چهره پاك آنحضرت (ص) خدشه‌ای وارد نمی‌كند.
مولوی عثمان قلندرزهی اظهار كرد: دين اسلام همه‌ی انبياء الهی احترام می‌شمارد و به همه‌ی مسلمانان توصيه می‌كند كه به انبيای الهی ايمان داشته باشند و به آنها احترام بگذارند.
وی افزود: پيامبر اسلام اين خط قرمز همه‌ی مسلمانان جهان است و مسلمانان نيز نسبت به اهانت به آنحضرت (ص) هرگز ساكت نمی‌نشنندو همين خيز مسلمانان در برابرتوهين به مقدسات اثبات بيداری اسلامی است.
امام جمعه مسجد الخليل اهل سنت شهرستان خاش خاطرنشان كرد: نور پيامبر سيب هدايت و كمال رسيدن انسان‌ها به هدايت است و هدايت الهی خاموش شدنی نيست.
captcha