شیوه مدیریتی در ناجا برگرفته از اندیشه‌های قرآنی است
کد خبر: 2614794
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
فرمانده انتظامی خرم‌آباد:

شیوه مدیریتی در ناجا برگرفته از اندیشه‌های قرآنی است

گروه فعالیت‌های قرآنی: نجفی با اشاره به رشد 70 درصدی شرکت کنندگان نیروی انتظامی خرم‌آباد در مسابقه حفظ قرآن افزود: شیوه مدیریتی که نیروی انتظامی ما از آن استفاده می‌کند برگرفته از اندیشه‌های قرآنی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حسین نجفی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خرم‌آباد، صبح امروز چهارشنبه 12 آذر ماه در مراسم افتتاحیه حفظ یک جزء و 3 جزء قرآن کریم ویژه خانواده کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان خرم‌آباد و مراسم افتتاحیه آزمون خانواده آنان که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان خرم‌آباد برگزار شد، گفت: شیوه مدیریت که نیروی انتظامی ما از آن استفاده می‌کند برگرفته از اندیشه‌های قرآنی است.
وی با اشاره به این‌که تمام تلاش ما اجرای تدابیر و منویات مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: در این راستا تلاش‌های خوبی در راستای حفظ قرآن کریم انجام شده، و توجه همکاران را به قرآن و نورانیت آن در محیط کار و خانواده جلب کرده‌ایم.
نجفی، با بیان این‌که ناجا به‌عنوان پاسداران دین و مجاهدان آن با بصیرت در کشور نقش مهمی را ایفا می‌کنند، عنوان کرد: در این قشر توجه به کلام وحی تنها در محیط نظامی و کار اکتفا نمی‌کند، بلکه خانواده‌های آن‌ها نیز باید با آن آشنا شوند که در طی این چند سال گام‌های خوبی را در این راستا برداشته‌ایم.
فرمانده نیروی انتظامی خرم‌آباد، با اشاره به این‌که همکاران ناجا قرآن را در تمام عرصه‌های زندگی خود محور قرار داده‌اند، تصریح کرد: این افراد در تمام امور زندگی چه کاری و چه شخصی قرآن را محور قرار داده‌اند که باعث پیروزی آن‌ها در همه عرصه‌ها شده است.
وی با اشاره به تلاش‌های ارزشمند عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی شهرستان خرم‌آباد در راستای اجرای طرح حفظ قرآن در ناجا، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 170 حافظ قرآن در سطح ناجای خرم‌آباد شناسایی شده و کلاس‌های حفظ قرآن اجرایی شده است، و همچنین برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن ویژه کارکنان در محل دارالقرآن نیروی انتظامی را داشتیم.
نجفی، افزود: از دیگر فعالیت‌های ما در زمینه حفظ قرآن می‌توان به دعوت از اساتید برجسته سطح استان نام برد و همچنین عقد قرارداد با مؤسسات قرآنی سطح شهرستان و معرفی خانواده کارکنان به آن‌ها برای آموزش قرآن کریم که به‌صورت رایگان انجام شده و تمام هزینه آن را عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی شهرستان پرداخت کرده است. 
فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد، ادامه داد: همچنین شاهد افزایش 70 درصدی ثبت‌نام کارکنان و خانواده آن‌ها برای شرکت در آزمون حفظ قرآن کریم بودیم، و پخش CD های آموزشی و بروشور جزوه حفظ قرآن کریم را داشتیم.
وی عنوان کرد: در ادامه تجلیل از چهره‌های قرآنی برتر نیروی انتظامی، برگزاری کلاس‌های انس با قرآن روزهای شنبه که ویژه کارکنان بود، اجرای طرح تلاوت نور در منازل کارکنان، تلاوت قرآن در بین نمازها و همچنین برگزاری تفسیر قرآن کریم توسط مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان خرم‌آباد را نیز برگزار کردیم.

captcha