لزوم تقویت بنیه اعتقادی پلیس/ امنیت با شعار حاصل نمی‌شود
کد خبر: 3215650
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
قنبری تأکید کرد:

لزوم تقویت بنیه اعتقادی پلیس/ امنیت با شعار حاصل نمی‌شود

گروه اجتماعی: فرمانده نیروی انتظامی لرستان با تأکید بر لزوم تقویت بنیه اعتقادی کارکنان نیروی انتظامی گفت: پلیس در طول شبانه‌روز با مسائلی مواجه است که تنها تقوای الهی می‌تواند وی را از گرفتار شدن نجات دهد و وی را در انجام مأموریت‌های محوله موفق کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، محمد قنبری، فرمانده نیروی انتظامی لرستان ظهر امروز، هفتم اردیبهشت در جمع کارکنان این نیرو از کاهش 30 درصدی جرایم در استان خبرداد و گفت: امنیت در یک جامعه بسیار مهم است و اهمیت مقوله امنیت به‌حدی است که نباید به وضع موجود و یا امنیت نسبی رضایت داد و لازم است تمام همت خود برای بالا بردن امنیت و احساس امنیت در بین مردم را به‌کار گرفت.
وی افزود: وقتی مردم در یک جامعه احساس امنیت کنند آن هنگام است که می‌توان گفت امنیت حاکم است، اگر در یک جامعه حتی یک نفر نیز احساس ناامنی کند، نمی‌توان از وجود امنیت سخن گفت.
فرمانده نیروی انتظامی لرستان اضافه کرد: صیانت از حقوق کارکنان یکی از فاکتورهای مهم در نیروی انتظامی است که این موضوع در نیروی انتظامی استان نیز لحاظ شده است و ارتقاء سطح معیشتی کارکنان مورد توجه قرار دارد.
قنبری به کاهش 36 درصدی جرایم حوزه کارکنان این نیرو اشاره و خاطرنشان کرد: در این راستا قرارگاه جهادی با محوریت فرماندهی و با حضور رئیس عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی استان تشکیل شده است.
وی با بیان این‌که امنیت با شعار حاصل نمی‌شود و مردم باید احساس امنیت کنند، افزود: تقویت بنیه عقیدتی کارکنان نیروی انتظامی نیز جزء برنامه‌های عقیدتی ـ سیاسی است که در این راستا دوره‌های بصیرتی و برنامه‌های قرآنی و طرح حفظ قرآن در اولویت قرار دارد.
قنبری ادامه داد: باتوجه به این‌که پلیس در طول شبانه‌روز با مسائلی مواجه است که تنها تقوای الهی می‌تواند وی را از گرفتار شدن نجات دهد و وی را در انجام ماموریت‌های محوله موفق کند لذا می‌طلبد تقویت بنیه اعتقادی کارکنان مورد توجه جدی قرار بگیرد.
وی گفت: اگر پلیس ما دچار آسیب شود یک جامعه آسیب می‌بیند چراکه پلیس عامل اقتدار جامعه است و لغزش او باعث می‌شود مردم احساس ناامنی کنند.

captcha