پیکرهای جان‌باختگان لرستانی حادثه منا وارد فرودگاه خرم‌آباد می‌شوند
کد خبر: 3377495
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
تا ساعاتی دیگر؛

پیکرهای جان‌باختگان لرستانی حادثه منا وارد فرودگاه خرم‌آباد می‌شوند

گروه اجتماعی: جانشین مدیرکل حج و زیارت لرستان تصریح کرد: پیکرهای جان‌باختگان حادثه منا تا ساعاتی دیگر وارد فرودگاه خرم‌آباد می‌شوند.

حمید مصطفایی، جانشین مدیرکل حج و زیارت لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در رابطه با انتقال اجساد جانباختگان حادثه منا به استان، گفت: نخستین هوایپیمای حامل کشته‌شدگان حادثه منا صبح امروز، 11 مهرماه وارد فرودگاه مهرآباد شد که در میان جانباختگان 9 لرستانی جا‌ن‌باخته این حادثه نیز وارد کشور شد.
وی با بیان اینکه پنج جانباخته از کاروان بروجرد و چهار جانباخته از کاروان الیگودرز امروز وارد کشور شدند، اظهار کرد: اسامی جان‌باختگان بروجردی که امروز وارد کشور شده‌اند عبارت است از محمد روزبهانی، سید محمود شجاعی، عباس گودرزی، غلامرضا گودرزی و مرداد علی نصرالهی و از کاروان الیگودرز سید حسین حجتی، محمدعلی روشنی، مجتبی گرجی و مصطفی موسوی امروز وارد کشور شده‌اند.
جانشین مدیرکل حج و زیارت لرستان در ادامه سخنان خود تصریح کرد: پیکرهای جان‌باختگان حادثه منا تا ساعاتی دیگر وارد فرودگاه خرم‌آباد می‌شوند.
وی عنوان کرد: در حادثه منا 32 نفر از استان لرستان جان باختند که از این تعداد 14 نفر از کاروان بروجرد و 18 نفر از کاروان الیگودرز، ازنا و دورود هستند.
جانشین مدیرکل حج و زیارت لرستان در پایان سخنان خود در این زمینه گفت: ساعت مراسم استقبال متعاقباً اعلام می‌شود.

captcha