لزوم تسریع در انتقال اجساد جان‌باختگان منا به شهرهای محل سکونت‌شان
کد خبر: 3377760
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
مهدوی‌امین خواستار شد:

لزوم تسریع در انتقال اجساد جان‌باختگان منا به شهرهای محل سکونت‌شان

گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خواستار تسریع در انتقال اجساد جان‌باختگان لرستانی حادثه منا به شهرستان‌های محل سکونت آن‌ها شد و گفت: اگر انتقال اجساد در همان شب انجام شود، شهرستان‌ها برای مراسم تششیع با مشکل مواجه نمی‌شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز، یازدهم مهر در دومین جلسه ستاد پیگیری جان‌باختگان لرستانی حادثه منا که در استانداری لرستان برگزار شد، گفت: مراسم تشییع در فرودگاه قطعی شده و غیر از آن نمی‌شود تشییع دیگری در مرکز استان انجام داد.
وی افزود: غالباً تجربه نشان داده که برای استقبال از حجاج چندین ساعت افراد معطل می‌شوند و نه فقط این‌کار عذاب نیست بلکه افراد مشتاق‌تر هستند و اگر ما نیز ساعتی زودتر این استقبال را اعلام کنیم  ایرادی ندارد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: اگر انتقال اجساد در همان شب انجام شود، بیشتر بار کاری آن انجام شده و برنامه‌ها به‌موقع انجام می‌شوند.
سیدسعید شاهرخی، معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری لرستان نیز در این جلسه بیان کرد: اگر فردا صبح برنامه داشته باشیم، برنامه شهرستان‌ها به هم می‌خورد و بهتر است با ورود هواپیما به فرودگاه برنامه ما فقط در فرودگاه باشد تا نظم دیگر برنامه‌های شهرستان‌ها به هم نخورد.

captcha