حافظان قرآن‌ دانشگاه علوم پزشکی لرستان به عتبات‌عالیات اعزام می‎شوند
کد خبر: 3377900
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
به‌صورت رایگان؛

حافظان قرآن‌ دانشگاه علوم پزشکی لرستان به عتبات‌عالیات اعزام می‎شوند

گروه فعالیتهای قرآنی: حافظان جزء ۲۹ و ۳۰ جزء قرآن‌کریم دانشگاه علوم پزشکی لرستان به‌صورت رایگان به عتبات عالیات مشرف خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در چهارمین نشست شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی لرستان که شنبه، یازدهم مهربرگزار شد، مصوب شد، حافظان جزء 29 و 30 جزء قرآن‌کریم به عتبات عالیات مشرف خواهند شد.
در این نشست ابتدا گزارشی از روند اجرای مصوبات نشست قبلی شورا توسط نادر طرهانی‌نژاد، معاون دانشجویی ـ فرهنگی دانشگاه و دبیر شورای فرهنگی ارائه شد و در ادامه دستورات کار شورا مطرح و به بحث و بررسی گذاشته شد که مقرر شد دانشجویان و کارکنانی که در مسابقات قرآنی دانشگاه موفق به حفظ جزء‌های 29 و30  قرآن مجید شوند به‌طور رایگان به عتبات عالیات مشرف شوند.
کوروش ساکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان، در این نشست با بیان این مطلب که کار فرهنگی امری حساس، گسترده و در عین حال ظریف است، گفت: کار در عرصه فرهنگی بسیار پیچیده است و به ساز و کارهای خاصی نیاز دارد و از حساسیت فوق‌العاده ای برخوردار است.
وی ادامه داد: بنابراین باید درانجام امورات فرهنگی از سطحی‌نگری که آفتی بزرگ در این مقوله مهم است پرهیز کرده و در این راستا از توان و ظرفیت اساتید دانشگاه که نقش مهم و بسزایی در پیشبرد اهداف فرهنگی دارند به‌نحو احسن استفاده کرد.
ساکی افزود: اساتید باید الگویی مناسب و متخلق به سجایای علمی، فرهنگی و مذهبی متناسب با شأن و جایگاه نظام اسلامی باشند تا تأثیرات عمیق فرهنگی بر دانشجویان داشته باشند.

captcha