مدیریت مناسک حج باید از چنگال رژیم آل‌سعود خارج شود
کد خبر: 3379052
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹
غلامی:

مدیریت مناسک حج باید از چنگال رژیم آل‌سعود خارج شود

گروه اجتماعی: معاون اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به این‌که حوادث اخیر در مکه مکرمه اوج بی‌تدبیری و بی‌کفایتی حکام آل‌سعود را نمایان کرد، افزود: آل‌سعود و حکام عربستان توان مدیریتی مناسک حج را ندارد و باید از چنگال این رژیم خارج شود.

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، با  تسلیت به مناسبت درگذشتگان حادثه منا در مکه مکرمه، گفت: اداره حرمین شریفین باید به جوامع اسلامی واگذار شود و در این خصوص باید تصمیمات و پیگیری‌های لازم اتخاذ شود.
وی با اشاره به این‌که حوادث اخیر در مکه مکرمه اوج بی‌تدبیری و بی‌کفایتی حکام آل‌سعود را نمایان کرد، افزود: آل‌سعود و حکام عربستان توان مدیریتی مناسک حج را ندارد و باید از چنگال این رژیم خارج شود.
غلامی حادثه سقوط جرثقیل در مکه، حادثه اخیر منا و همچنین آتش سوزی در چادر زائران مصری را نشان از بی‌برنامگی و بی‌تدبیری مسئولان عربستان دانست و تصریح کرد: حکام آل‌سعود آبروی نداشته خود را بار دیگر بر باد دادند و لعن و نفرین مردم مسلمان، بیدار و آزاده جهان اسلام را برای خود به همراه آوردند.
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در پایان با اشاره به اتحاد مسلمانان در خنثی کردن نقشه‌های شوم استکبار جهانی و هم پیمانانش گفت: مسلمانان باید با وحدت، اتحاد و انسجام در برابر تمامی این توطئه‌ها بایستند و روز به روز بر مقاومت، عزت و اقتدار اسلام بیافزایند.

captcha