همایش «سیره علوی» یکی از کارهای مستمر و ماندگار بنیاد غدیر است
کد خبر: 3382436
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

همایش «سیره علوی» یکی از کارهای مستمر و ماندگار بنیاد غدیر است

گروه اندیشه:همایش سیره علوی یکی از کارهای مستمر و ماندگار بنیاد غدیر است که در شأن مردم ولایت‌مدار استان است، که هر سال یک دانشگاه مسئولیت برگزاری آن‌را به عهده می‌گیرد و امسال مسئولیت برگزاری آن برعهده دانشگاه پیام‌نور است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و رئیس بنیاد غدیر استان لرستان، امروز، 14 مهر در جلسه استانی بنیاد غدیر لرستان که در خرم‌آباد تشکیل شد، گفت: مرگ آیت‌الله خزعلی واقعه غمگین و دردناکی برای همه بوده است.
وی ادامه داد: وقتی که شخصیت بزرگواری مانند آیت‌الله جنتی شهادت می‌دهد که در سال‌هایی که با او بودم یکگناه انجام نداده‌اند، این حرف خیلی پیام و نکات دارد.
میرعمادی تصریح کرد: جای این انسان عالم و وارسته را خالی می‌بینیم و از طرفی دیگر خداوند را شاکریم که شخصی جاگزین شد و این موقعیت و سمت معنوی را به دوش گرفت که همانند آیت‌الله خزعلی با تدبیر است و با نفوذ کلام بیشتر و رفتار تأثیرگذارتر این مسئولیت را به دوش گرفتند.
رئیس بنیاد غدیر استان لرستان عنوان کرد: زمانی‌که من به استان لرستان آمدم دو تا سه ماه بیشتر نگذشته بود که آیت‌الله خزعلی به این‌جا آمدند و این بنیاد غدیر در استان تأسیس شد که به شکر خداوند تاکنون فعالیت‌های بسیار خوبی انجام داده است.
وی اظهار کرد: همایش سیره علوی یکی از کارهای مستمر و ماندگار بنیاد غدیر است که در شأن مردم ولایت‌مدار استان است، که هر سال یک دانشگاه مسئولیت برگزاری آن‌را به عهده می‌گیرد و امسال مسئولیت برگزاری آن برعهده دانشگاه پیام‌نور با مدیریت آقای جعفری است.

captcha