ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در پایگاه‌های اوقات فراغت لرستان
کد خبر: 3383426
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳
ویسکرمی مطرح کرد:

ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در پایگاه‌های اوقات فراغت لرستان

گروه اجتماعی: کارشناس برنامه‌ریزی فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نوجوانان با فرهنگ غنی هشت سال دفاع مقدس اعضای پایگاه‌ها در منزل ۳۰ نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران حضور یافتند.

اردشیر ویسکرمی، کارشناس برنامه‌ریزی فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، گفت: در سال ۹۴ تعداد ۷۳ پایگاه اوقات فراغت در قالب ۳۲ هسته فرهنگی جوان گروه سنی ۱۵ الی ۲۵ سال و ۴۱ پایگاه بوستان معرفت گروه سنی ۹ الی ۱۴ سال در استان لرستان فعالیت داشتند.
وی افزود: در این کلاس‌ها بیش از دو هزار و ۲۷۰ نفر شرکت کردند که از برنامه‌های متنوع فرهنگی، مذهبی، پرورشی و ورزشی مانند احکام، پاسداشت مناسبت‌های دینی، دعا و زیارت، برنامه‌های قرآنی، قصص قرآنی، اردوی یک روزه، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، گفتمان و اندیشه‌های دینی و... استفاده کردند.
ویسکرمی تصریح کرد: در کلاس‌های اوقات فراغت تابستانی سال ۹۴ و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نوجوانان با فرهنگ غنی هشت سال دفاع مقدس اعضای پایگاه‌ها در منزل 30 نفر از خانواده‌های  شهدا و ایثارگران حضور یافتند.
کارشناس برنامه‌ریزی فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان افزود: شرکت کنندگان در کلاس‌های اوقات فراغت تابستانی با همراهی روحانی پایگاه خود در این دیدارها حضور یافته و با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید پیمان کردند.

captcha