دشمنان اسلام باید از تسلیم شدن ملت ایران مأیوس شوند
کد خبر: 3542956
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
بیانیه بسیج جامعه زنان اچهارمحال و بختیاری/

دشمنان اسلام باید از تسلیم شدن ملت ایران مأیوس شوند

گروه اجتماعی: سازمان بسیج جامعه زنان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای به مناسبت 13 آبان، اعلام کرد: دشمنان اسلام باید از تسلیم شدن ملت ایران مأیوس شوند؛ مسئولان نیز باید به استعدادهای ملّت تکیه کرده و دست حاجت به‌ طرف دشمن دراز نکنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، متن کامل بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری به شرح ذیل می‌باشد:    
بسم‌الله الرحمن الرحیم 
یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی که نماد درهم تنیدگی، خردمندی، درایت، عقلانیت و تجلی خشونت ستیزی و ظلم‌ستیزی جنبش دانشجویی مسلمان است، ۱۳ آبان سال ۵۸ می‌باشد. این روز نماد شوریدن قشر فرهیخته و نخبه جامعه یعنی دانشگاهیان علیه تحقیرها و تضعیف‌ها و غارتگری‌ها و دخالت‌های بی‌حدوحصر شیطان بزرگ، آمریکاست.
سیزده آبان‌ماه یکی از ایام‌الله است که سه واقعه مهم تاریخی در این روز، استکبارستیزی مردم غیور ایران اسلامی را به اثبات می‌رساند. رخدادهای سرنوشت‌ساز و آموزنده 13 آبان ماه در سال‌های 1343، 1357 و 1358 هر یک سرفصل نوینی از تاریخ مبارزه و رویارویی ملت ایران برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکایی جنایتکار به شماره رفته و نشان می‌دهد، هیچ قدرت مادی مجهز و بزرگ هرگز قادر نخواهد بود اراده خود را به ملت مؤمن، انقلابی و عاشورایی ایران اسلامی تحمیل کند.
اولین حماسه را امام امت در واکنش به تصویب قانون ننگین کاپیتولاسیون رقم زد و رژیم منحوس پهلوی برای ممانعت از افشاگری حضرت امام خمینی(ره) ایشان را تبعید کرد.
دومین حماسه توسط دانش‌آموزان و دانشجویان در سال ۱۳۵۷ رقم خورد و زمینه‌ساز سقوط رژیم منحوس پهلوی و پیروزی انقلاب اسلامی مردم استکبارستیز ایران را فراهم آورد.
سومین حماسه در اولین سال پس از پیروزی انقلاب به وقوع پیوست و مردم غیور ایران اسلامی با تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ، بار دیگر بر ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی خود تأکید کردند.
شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر صهیونیسم و اسرائیل و مرگ بر استکبار امروز ملت عاشورایی ایران، ترجمان همان شعار هیهات منا الذله اباعبدالله الحسین(ع) در ظهر عاشورا و همان لعنت بر یزید و لبیک به ندای جاودان هل من ناصر ینصرنی امام حسین(ع) در طول تاریخ است.
آنچه ملت ما پیش از پیروزی انقلاب انجام داد، راه آن امام یعنی نترسیدن از خصم و تن دادن به مبارزه با دشمن مسلّط بود. در دوران جنگ نیز ملت ما با دانستن این نکته که در مقابل او، دنیای شرق و غرب و همه استکبار ایستاده است اما نترسید و با فداکاری‌ها به اوج عزت و عظمت رسید و به برکت آن ایستادگی بود که اسلام عزیز شد.
تأمل در واقعیات تلخ امروز منطقه به‌ویژه در روند فتنه داعش و تکفیری‌ها در کشورهای عراق، سوریه و یمن بیش از هر زمان دیگری نشان می‌دهد آمریکا بر اساس خوی استکباری و سلطه‌طلبی ذاتی خود مرکز اصلی فتنه و فساد عالم بوده و هرگز با نظامی مردمی و مستقل که مظهر حیات مقتدرانه اسلام عزیز است سر آشتی و دوستی واقعی ندارد و ملت شجاع ایران در چنین شرایطی همچنان ضمن مطالبه تعقیب، محاکمه و مجازات سران کاخ سفید به سبب جنایات چند دهه اخیر در قبال ایران اسلامی در مذاکرات هسته‌ای نیز تنها به رعایت همه‌ جانبه حقوق مسلم خود و پایان یافتن تحریم‌های ظالمانه در تمامی سطوح می‌اندیشد.
امروز قدرت استکباری آمریکا می‏‌خواهد ملت ایران و ملت‌های مبارز آزادیخواه را در همه دنیا، از هیمنه پوشالی خود بترساند. امروز سیاستی که امریکا به دستیاران خود املا می‏‌کند، این است که هر مقاومتی در راه تسلّط مطلق استکبار باید از بین برود. دشمن، منتظر اظهار ضعف از طرف ملتِ طرفدار قرآن و اسلام است و ما نباید این فرصت و امکان را به دشمن بدهیم که خیال یا احساس کند که در میان ما، ضعفی وجود دارد.
دشمنان اسلام باید از تسلیم شدن ملت ایران مأیوس شوند؛ مسئولین نیز باید به استعدادهای ملّت تکیه کرده و دست حاجت به‌ طرف دشمن دراز نکنند. امروز، آن روزی است که دولت نباید با خطای محاسباتی خود را در موضع ضعف ببیند و دچار ترس و تردید شود؛ چرا که با ایمان به خدا و اتکا به مردم و ظرفیت داخلی می‌توان بر دشمن غلبه کرد.
بسیج جامعه زنان چهارمحال و بختیاری نیز با توکل و امید به آینده‌ای روشن در سایه‌ی حکومت آقا امام زمان (عج)در راستای تداوم انقلاب اسلامی این میراث عظیم امام و شهدا، تمام همت خود را به کار خواهد بست و بار دیگر با رهبر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرده و اجرای منویات ایشان را اولویت اصلی خود می‌داند و از تمامی مسئولین و مقامات کشوری و عموم مردم عزیز نیز این را خواهان است.
گفتنی است: بسیج جامعه زنان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر حضور بانوان بسیجی در راهپیمایی باشکوه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از آحاد مردم ولایتمدار استان برای شرکت در این مراسم دشمن‌شکن دعوت کرد.
captcha