معمولان؛ اولین مقصد کاروان «سفیران نور»
کد خبر: 3606266
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳

معمولان؛ اولین مقصد کاروان «سفیران نور»

گروه فعالیت‌های قرآنی: اولین محفل انس با قرآن‌کریم کاروان «سفیران نور» شنبه، سیزدهم خردادماه در هشتمین روز از ماه مبارک رمضان، باحضور قاریان حسین رستمی و مسعود صیاف زاده و حافظ کل قرآن کریم، مجتبی علیرضالو، بعداز اذان و نماز ظهر و عصر در شهر معمولان شهرستان پلدختر برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با همکاری اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان، اقدام به برگزاری محافل و مجالس جامع انس با قرآن کریم در قالب کاروان «سفیران نور» کرده‌است که در قالب آن بیش‌از 15 محفل انس با قرآن کریم با حضور دو تن از قاریان و یک حافظ بین‌المللی قرآن کریم در کشور برگزار می‌شود. 
در این راستا، اولین محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان، شنبه، سیزدهم خردادماه در هشتمین روز از ماه مبارک رمضان، باحضور قاریان حسین رستمی و مسعود صیاف زاده و حافظ کل قرآن کریم، مجتبی علیرضالو، بعداز اذان و نماز ظهر و عصر در شهر معمولان شهرستان پلدختر برگزار شد.
در این محفل که با حضور پررنگ مردم به‌ویژه قشر جوان برگزار شد، حجت‌الاسلام حکیمی، امام جمعه معمولان، به تشریح نقش برگزاری محافل انس با قرآن در جذب جوانان به سوی قرآن، پرداخت.
دومین محفل انس با قرآن‌کریم بعد از نماز مغرب و عشاء، در روستای چم پلک بخش شاهین شهرستان دوره چگنی، برگزار شد.
ازجمله برنامه‌های جانبی این محفل انس با قرآن کریم می‌توان به برگزاری مسابقه شفاهی از آیات تلاوت شده توسط قاریان بین‌المللی در محفل انس با قرآن کریم اشاره کرد.

captcha