کمک 300 میلیارد‌تومانی مردم استان مرکزی به مجمع خیرین سلامت
کد خبر: 3719314
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
ابدال خبر داد:

کمک 300 میلیارد‌تومانی مردم استان مرکزی به مجمع خیرین سلامت

گروه اجتماعی - رییس مجمع خیرین استان مرکزی گفت: خیرین از ابتدای تشکیل مجمع خیرین استان بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان کمک نمودند. همچنین ساخت فاز سوم بیمارستان آیت الله خوانساری اراک نیازمند همکاری و مساعدت خیرین و دیگر عزیزان است.

کمک 300 میلیارد‌تومانی مردم استان مرکزی به مجمع خیرین سلامت

به گزارش ایکنا از استان مرکزی محسن ابدال، رییس مجمع خیرین استان مرکزی، شامگاه چهارشنبه ۹ خردادماه در جشنواره تجلیل از خیرین سلامت بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک بیان کرد: انسان با فطرت پاک آفریده شده است و به دلیل همین پاکی و فطرت همیشه به انجام کارهای نیک و خیر تمایل دارد به شرطی که نیتی که برای انجام آن درنظرگرفته بکار گیرد.
وی ادامه داد: مجمع خیرین سلامت استان با عنایت خداوند و کمک خیرین در سال ۸۷ تشکیل شده و در بسیاری از شهرستان‌ها دارای شعبه است.
رییس مجمع خیرین سلامت استان گفت: به دلیل برخورداری شرایط خاص بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک یک شعبه از مجمع خیرین سلامت در داخل این مرکز درمانی مستقر شده است.
ابدال بیان کرد: افتتاح فاز دوم بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک کمک بسیار بزرگی را در بحث بیماران سرطانی ایجاد کرده است.
وی تصریح کرد: از ابتدای تشکیل مجمع خیرین استان بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان خیرین کمک نمودند. ساخت فاز سوم این بیمارستان نیازمند همکاری و مساعدت خیرین و دیگر عزیزان است.
انتهای پیام

captcha