وقف در حوزه سلامت؛ فرصتی برای لقاء الله
کد خبر: 3719290
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
قاضی‌زاده هاشمی عنوان کرد:

وقف در حوزه سلامت؛ فرصتی برای لقاء الله

گروه اجتماعی - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مشارکت در وقف، عالی‌ترین اوج انسانیت به ویژه در زمان حیات است و باید باور کنیم حوزه سلامت از این حیث قابل مقایسه با هیچ حوزه دیگری نیست زیرا اگر بخواهیم خدا را به فرمایش امام صادق(ع) ملاقات کنیم، خداوند در دل بیماران حضور دارد.

نقش صنایع استان در اجرایی‌شدن فاز سوم بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک ضروری است

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، جشنواره تجلیل از خیرین سلامت بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک، شامگاه چهارشنبه ۹ خردادماه با حضور سید حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، نمایندگان مردم در خانه ملت، استاندار مرکزی، مسئولین اجرایی و جمعی ازخیرین برگزار شد.
در این مراسم، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پروژه افتتاح فاز دوم بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک کار بسیار ارزشمندی است .
قاضی‌زاده هاشمی تاکید کرد: هرتخت بیمارستانی نزدیک به ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ساخت نیازمند است، بنابراین طبیعی است اگر فاز سوم بخواهد اجرایی شود، نقش صنایعی که در استان مرکزی حضور پر رنگی دارند، همانند مشارکت در فاز دوم، در اتمام این پروژه هم ضروری است.
وی ادامه داد: شاید هیچ فرصتی در زندگی انسان به وجود نیاید که ببخشد آنچه را که خداوند به او بخشیده و به نیاز خودش در راه خداوند هدیه کند، بنظر می‌رسد که این عالی‌ترین اوج انسانیت به ویژه در زمان حیات است، باید باور کنیم حوزه سلامت از این حیث قابل مقایسه با هیچ حوزه دیگری نیست زیرا اگر بخواهیم خدا را به فرمایش امام صادق(ع) ملاقات کنیم، خداوند در دل بیماران حضور دارد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خیرین می‌توانند برای اجرایی‌شدن فاز سوم بیمارستان آیت‌الله خوانساری به شماره حسابی که برای مجمع خیرین سلامت عنوان شده است، مساعدت کنند و وزارت بهداشت هم در این قسمت کمک خواهد کرد.
قاضی‌زاده هاشمی بیان کرد: یکی از کارهای مهم وزارت بهداشت، خطیب جمعه اراک، استاندار مرکزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مدیران، اتمام بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اراک است که بسیار مورد نیاز است.
وی گفت: اگر خواستار کشور غیرتمند هستیم راهی جز کار و تلاش نداریم. متاسفانه کشور گرفتار حاشیه‌ها شده است .
وزیر بهداشت بیان کرد: راه نجات کشور کارکردن و عمل خالصانه است و این مهم به دست نمی‌آید مگر اینکه همه یکدیگر را کمک کنند. در حال حاضر که در یک کارزاری قرار گرفتیم که شرور‌ترین افراد برای نابودی انقلاب، اسلام و کشور گرد هم آمده‌اند، وحدت همه آحاد جامعه لازم است و عزت اسلام در بالا نگه داشتن پرچم جمهوری اسلامی است و هرکس خلاف این مساله حرکت کند، به کشور و تاریخ و تمدن مردم آسیب وارد می‌کند.
قاضی‌زاده هاشمی اظهار کرد: آرزوی دولت کریمه عزت اسلام و ذلت کفار است، زیرا ذلت کفار با توپ، تانک، اسلحه و موشک و امثال این‌ها حاصل نمی‌شود بلکه با فکر و علم به دست می‌آید. کشور بایستی به دنبال علم باشد و افراد روز‌به‌روز عالم‌تر، توانمند‌تر و داناتر شوند.
وی گفت: طبیعی است، در شرایط کنونی که کشور تحت فشارهایی از جانب دشمنان قرار دارد، بخش اعظم قدرت کشور برخورداری از قدرت نظامی است اما، چیزی که ماندگار است بنا به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری، دانایی و علم آیندگان است که باید به این سلاح مجهز شوند.
به گزارش ایکنا، در این مراسم از خیرین سلامت بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تجلیل بعمل آمد.
انتهای پیام

captcha