بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک، قطب سرطان غرب کشور
کد خبر: 3719388
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
همتی عنوان کرد:

بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک، قطب سرطان غرب کشور

گروه اجتماعی - رییس مجمع خیرین سلامت بیمارستان آیت الله خوانساری اراک گفت: بیمارستان آیت‌الله خوانساری به عنوان قطب سرطان غرب کشور، پذیرای تعدادی از بیماران استان‌های غربی، جنوبی و حتی استان اصفهان است زیرا از خدمات پزشکی ارائه‌شده در این مرکز درمانی رضایت دارند اما این پاسخگو نیست و نیاز به یک مرکز جامع سرطانی احساس می‌شود تا خدمات صفر ‌تا‌ صد را ارائه کند.

بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک، قطب سرطان غرب کشور

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، محمد مهدی همتی، رییس مجمع خیرین سلامت بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک، شامگاه چهارشنبه ۹ خردادماه در آیین تجلیل از خیرین سلامت بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک اظهار کرد: فاز دوم این مرکز درمانی با کمک خیرین، اوراق وقف اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی و دانشگاهیان در یک رکورد بی‌سابقه در کشور در عرض ۲۰ ماه ساخته شده است.
وی ادامه داد: برای فاز دوم بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک درعرض 2۰ ماه یک میلیارد تومان تجهیزات پزشکی و بیمارستانی خریداری شده است، تجهیزات هتلینگ بیمارستان از قبیل یخچال، تلویزیون، چای‌ساز، تخت‌های شیمی درمانی، مانیتورهای آی سی یو، دستگاه هوا‌ساز و دستگاه اکسیژن‌ساز است.
رییس مجمع خیرین سلامت بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک بیان کرد: با کمک خیرین توانسته‌ایم سالانه مددکاری‌ یک‌هزار بیمار که فاقد توانایی پرداخت هزینه‌های بیماری هستند، را انجام دهیم.
همتی گفت: بیمارستان آیت‌الله خوانساری به عنوان قطب سرطان غرب کشور، پذیرای تعدادی از بیماران استان‌های غربی، جنوبی و حتی استان اصفهان است زیرا از خدمات پزشکی ارائه‌شده در این مرکز درمانی رضایت دارند اما این پاسخگو نیست و نیاز به یک مرکز جامع سرطانی احساس می‌شود تا خدمات صفر ‌تا‌ صد را ارائه کند.
وی بیان کرد: مجوز ساخت فاز سوم بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک در سفر گذشته وزیر بهداشت در حضور نماینده ولی‌فقیه استان را دریافت نمودیم .
رییس مجمع خیرین سلامت بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک افزود: باید در نگهداشت و جذب خیر کوشا بود، زیرا نگهداشت خیر مهمترین امری است که باید به آن پرداخته شود.
همتی گفت: در بخش سلامت در استان مرکزی جذب خیرین سلامت پدیده‌ای است که به تازگی آغاز شده است و اگر بتوان خیرین را در صحنه نگاه داریم می‌توانیم کارهای بسیاری انجام داد.
وی اظهار کرد: دولت به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی رفع تمامی مشکلات باشد به همین دلیل مشارکت خیرین در این قسمت حائز اهمیت است.
انتهای پیام

captcha