فعالیت در حوزه سلامت، از خدمات بسیار ارزشمند است
کد خبر: 3719293
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

فعالیت در حوزه سلامت، از خدمات بسیار ارزشمند است

گروه اجتماعی - نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: کارسلامت، بهداشت، بیمارستان و سایر کارهای بیمارستانی، درمانی و بهداشتی جزو خدمات بسیار ارزشمند و ماندگار است، از همه افراد و خیرین که این امکان برایشان فراهم است انتظار می‌رود، از هزینه‌های غیرضروری بپرهیزند و با انجام کارهای خیر با خدا معامله کنند.

خدمت در حوزه سلامت، از خدمات بسیار ارزشمند است

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، شامگاه چهارشنبه ۹ خردادماه در جشنواره تجلیل از خیرین سلامت بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک، افتتاح فاز دوم این مرکز درمانی را مهم عنوان و بیان کرد: موضوع سرطان در غرب کشور و در استان مرکزی نیازها و ضرورت‌هایی را در ایجاد فاز دوم این بیمارستان ایجاب می‌نمود و خدا را شاکریم امروز با کیفیت مطلوب و توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسیده است.
وی ادامه داد: فکر ما براین بود که می‌توان با فضای ایجاد‌شده در بیمارستان خوانساری اراک این امکان را داشته باشیم به عنوان مرکز خاورمیانه‌ای مبارزه با سرطان همراه با آموزش و ترویج دانش مربوط، پیشگیری و تحقیقات و گسترش و ایجاد شعب، ارائه خدمات مناسب از این کانون به نقاط دیگر بتوان کارهای بزرگی انجام دهیم.
امام جمعه اراک افزود: امیدوارم برای آموزش و تربیت نیروهای متخصص در مسایل پیشگیری، بهداشت، درمان و تحقیقات همه‌جانبه، سرعت در رسیدگی و تشخیص و بازسازی مناسب گام‌های بیشتری برداشته شود.
دری نجف‌آبادی گفت: کارسلامت، بهداشت، بیمارستان و سایر کارهای بیمارستانی، درمانی و بهداشتی جزو خدمات بسیار ارزشمند و ماندگار است، از همه افراد و خیرین که این امکان برایشان فراهم است انتظار می‌رود از هزینه‌های غیرضروری بپرهیزند و با انجام کارهای خیر با خدا معامله کنند.
وی بیان کرد: امکانات و توانایی دولت در شرایط فعلی محدود است، از بیش از ۳۸۰ هزار میلیارد کمکی که بودجه دولت در سال ۹۷ است شاید ۲۰ درصد آن در میدان عمل به کارهای عمرانی اختصاص پیدا نکند و حتی بودجه استان هم همینطور است. واقعیت را نباید کتمان کرد هزینه‌های جاری دولت بسیار کمر‌شکن است، بنابراین از خیرین نیکوکار انتظار می‌رود با حمایت‌های خود در حوزه سلامت چه در استان‌های دیگر و استان مرکزی مردم را یاری کنند زیرا برابر با آیه شریفه قرآن خداوند پاداش نیکوکاران را ضایع نمی‌کند.
انتهای پیام

captcha