پیمایش ملی خانواده به صورت طولی و سالانه انجام می‌شود
کد خبر: 3734625
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
پورعابدی:

پیمایش ملی خانواده به صورت طولی و سالانه انجام می‌شود

گروه دانشگاه ــ معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی با اشاره به طرح پیمایش ملی خانواده گفت: گزارش این پیمایش سالانه و با به‌کارگیری شاخص‌های متعدد استخراج می‌شود و در اختیار سیاست‌گذاران قرار می‌گیرد.

به گزارش ایکنا، محمدرضا پورعابدی، معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی در نشست خبری رئیس جهاد دانشگاهی که امروز دوشنبه، ۸ مردادماه برگزار شد در پاسخ به پرسش ایکنا مبنی بر اینکه شاخص‌های اصلی در پیمایش ملی خانواده چیست و نتایج آن‌ها چگونه مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفت: طرح پیمایش ملی خانواده بر اساس تولید گزارشات برای بهره‌برداری در حوزه مسائل خانواده است.

وی افزود: این پیمایش بر اساس شاخص‌هایی مانند ازدواج، طلاق، اعتیاد، شادکامی، آسیب‌های اجتماعی و آسیب‌های نهاد خانواده که موضوعات مهمی است انجام می‌شود.

پورعابدی گفت: گزارش‌های استخراج شده از این پیمایش در اختیار سازمان برنامه و بودجه و یا معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری قرار می‌گیرد

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی خاطرنشان کرد: پیمایش ملی خانواده به صورت طولی در سال‌های آینده و در هر سال انجام می‌شود و پس از استخراج شاخص‌ها، روند تغییرات و تحولات این‌ها در اختیار سیاستگذاران از جمله معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha