برگزاری محفل خاطره‌گویی آزادگان لرستان در بروجرد
کد خبر: 3739277
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

برگزاری محفل خاطره‌گویی آزادگان لرستان در بروجرد

گروه فرهنگی ــ محفل خاطره‌گویی آزادگان لرستان جمعه، ۲۶ مرداد در بروجرد برگزار شد.

برگزاری محفل خاطره‌گویی آزادگان لرستان در بروجرد

به گزارش ایکنا از لرستان، به‌ نقل‌ از روابط عمومی حوزه هنری لرستان در محفل خاطره‌گویی آزادگان لرستانی که جمعه، 26 مرداد به‌مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در شهرستان بروجرد برگزار شد، تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و یک‌صد تن از آزادگان لرستانی حضور داشتند.
در این مراسم حجت‌الاسلام حسینی، امام جمعه بروجرد ضمن تبریک این روز خجسته بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را نشانه تحقق وعده‌های الهی دانست.
سپهوند، معاون فرهنگی حوزه هنری لرستان نیز در این مراسم، گفت: یکی‌ از اهداف ما در حوزه هنری لرستان در سال ۹۷ توسعه فعالیت‌های فرهنگی در سطح استان است و به همین منظور بخشی از برنامه‌های خود را در شهرستان‌های استان برگزار کرده‌ایم که خوشبختانه استقبال خوبی هم در پی داشته است.
وی محفل‌های روایت‌گری را بخش مهمی از هنر انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروز خوشبختانه هم راویان و هم مردم به‌خوبی با ادبیات دفاع مقدس آشنایی دارند و آثار ارزشمندی در این حوزه تولید شده و یا در حال تولید است که «دانه‌های انار» نمونه‌ای است از آثار شاخص ادبیات دفاع مقدس لرستان که به قلم حسین کرمی از آزادگان سرافراز شهرستان بروجرد نگارش یافته و در برنامه امروز رونمایی شد.
سپهوند اضافه کرد: با این حال ادبیات دفاع مقدس استان لرستان نسبت به سایر استان‌ها در وضعیت ایده‌آل قرار ندارد و باید تلاش کنیم ناگفته‌های دفاع مقدس استان لرستان با سرعت بیشتری نگارش یافته و انتشار یابد.
یادآور می‌شود، در ویژه‌برنامه گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی محمد فریسات، مهمان ویژه برنامه از استان خوزستان از دلاوری‌های هم‌بندی‌های لرستانی‌اش گفت و آزاده لرستانی حسین کرمی خاطراتی را از کتاب دانه‌های انار روایت کرد.
انتهای پیام

captcha