حل مشکلات اقتصادی نیازمند عملکرد جهادی مسئولان است
کد خبر: 3744718
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸

حل مشکلات اقتصادی نیازمند عملکرد جهادی مسئولان است

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه سلطانیه گفت: در کشور هیچ بن بستی وجود ندارد و مسئولان در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید انقلابی و جهادی عمل کنند.

حل مشکلات اقتصادی نیازمند عملکرد جهادی مسئولان استبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب امام جمعه جدید شهرستان سلطانیه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: پیام هر هفته نماز جمعه تقوا است و نماز جمعه ستاد انقلاب و متعلق به همه است.
وی خط امام جمعه را خط ولایت و خط ولایت را صراط مستقیم الهی دانست و گفت: امام، رهبر معظم انقلاب، ولایت فقیه، ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی خط قرمز ماست و دفاع از این اصول وظیفه همگانی است.
امام جمعه سلطانیه با اشاره به اینکه ملت ولایتمدار و انقلابی هم با وجود همه مشکلات در صحنه حاضرند و از اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی کوتاه نمی‌آیند، خاطر نشان کرد: در کشور هیچ بن بستی وجود ندارد و مسئولان در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید انقلابی و جهادی عمل کنند.
وی قیام ۱7 شهریور ۵۷، قیام ۹ دی ۸۸ و قیام خودجوش مردم در دی‌ماه ۹۶ در مقابل فتنه‌گران و اخلالگران را نشانه بصیرت و انقلابی‌گری مردم دانست و افزود: آنهایی که انقلاب کردند انقلابی بودند و حفظ انقلاب هم نیاز به انقلابی ماندن دارد.
حسینی‌نسب با تاکید بر اینکه نباید در بیان مشکلات مبالغه کرد، گفت: بیان مشکلات بدون تشریح دستاوردهای انقلاب علاوه بر اینکه موجب ناامیدی و بدبینی می‌شود، ناسپاسی در برابر دستاوردهای انقلاب اسلامی را در بردارد و دشمنان را به توطئه بیشتر وامی‌دارد.
وی با اشاره به اینکه دشمن در برهه‌های مختلف از جمله جنگ تحمیلی و حتی مذاکرات هسته‌ای فتنه و توطئه به راه انداخته است، بیان کرد: نباید اجازه دهیم دشمن به اهداف خود دست یابد.
امام جمعه سلطانیه با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم تأکید کرد: در مجالس عزای امام حسین(ع) شور باید همراه با شعور باشد و شعور همان آشنایی با فلسفه قیام امام حسین(ع) است.
انتهای پیام
captcha