مسئولان باید حول محور قانون حرکت کنند
کد خبر: 3750671
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵

مسئولان باید حول محور قانون حرکت کنند

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه خرم‌دره با بیان اینکه مسئولان باید حول محور قانون حرکت کنند، عنوان کرد: تمام حرکت‌ها باید با محور اصلی که ولایت است مطابقت داشته باشد.

مسئولان باید حول محور قانون حرکت کنندبه گزارش ایکنا، از زنجان، حجت‌الاسلام سید علی حسینی امام جمعه خرم‌دره ظهر دیروز چهارشنبه 4 مهر ماه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی این شهرستان با بیان اینکه رسیدن به مدیریت کار زیاد آسانی نیست، عنوان کرد: شایستگی، تعهد و تخصص از مهمترین شاخصه‌های یک فرد برای سپردن امور مدیریتی است.
وی تاکید کرد: قبول مسئولیت توسط افراد فقط برای حفظ وضعیت موجود فایده‌ای ندارد بلکه باید با خلاقیت و فکر برای رسیدن به کمال تلاش کند و هیچ وقت نباید تلاش‌های روبه رشد متوقف شود.
وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید حول محور قانون حرکت کنند، عنوان کرد: تمام حرکت‌ها باید با محور اصلی که ولایت است مطابقت داشته باشد.
امام جمعه خرم‌دره برخورد با گناه و جلوگیری از سرایت آن به جامعه، تلاش برای نهادینه شدن فرهنگ قانون پذیری و احترام به قانون در جامعه را از موضوعاتی عنوان کرد که باید در جامعه مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش ایکنا، در پایان این مراسم سرهنگ عباس حسنی تودیع و سرهنگ قاسمی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌دره معارفه شد.
انتهای پیام
captcha