رتبه دوم کشور در دعاخوانی به چهارمحال‌وبختیاری رسید
کد خبر: 3845928
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱
در مسابقات سراسری قرآن کریم؛

رتبه دوم کشور در دعاخوانی به چهارمحال‌وبختیاری رسید

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری گفت: سجاد براتی‌بنی نماینده استان در بخش نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم رتبه دوم کشور را در رشته دعاخوانی کسب کرد.

آیت‌الله روحانی، مدیر امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به حضور نماینده استان در رشته دعاخوانی در چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، اظهار کرد: روز گذشته سجاد براتی‌بِنی، نماینده چهارمحال و بختیاری در بخش نهایی این مسابقات، با یک اجرای خوب توانست بعد از نماینده استان فارس به رتبه دوم کشوری دست یابد.

وی تأکید کرد: سجاد براتی در مرحله کشوری چهلمین دوره مسابقات قرآن اوقاف نیز رتبه دوم را از آن خود کرده بود و سال گذشته در مرحله مقدماتی کشوری چهل و یکمین دوره این مسابقات در قم حائز رتبه نخست شد.

روحانی در ادامه گفت: در بخش غیرمعارفی آقایان که از دو روز گذشته در اصفهان آغاز شده است، دو نماینده از استان در رشته دعاخوانی و حفظ 10 جزء حضور دارند که سیدمحمد حسینی در حفظ ۱۰ جزء، در روزهای آینده به عرصه رقابت وارد خواهد شد.

مدیر امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان بیان کرد: نفرات نخست مسابقات استانی قرآن کریم در بخش خواهران بدون گذراندن مرحله مقدماتی وارد مسابقات کشوری می‌شوند که 5 نماینده از بانوان برگزیده استانی از روز دوازدهم تا نوزدهم همین ماه به رقابت با برگزیدگان سایر استان‌ها خواهند پرداخت.

روحانی در پایان تصریح کرد: اسامی بانوان شرکت کننده در بخش نهایی این دوره از مسابقات به این ترتیب است: ریحانه علایی در حفظ کل، سحر میرزاخانی در قرائت تحقیق، زهرا میری در قرائت ترتیل، مریم مرادی در حفظ 20 جزء و مطهره فاتحی در حفظ 10 جزء در این مسابقات حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

captcha