اعزام هفت هزار دانش‌آموز کردستانی به اردوی راهیان نور
کد خبر: 3853055
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲

اعزام هفت هزار دانش‌آموز کردستانی به اردوی راهیان نور

گروه سیاسی - رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کردستان گفت: هفت هزار دانش‌آموز کردستانی به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی، در قالب اردوهای راهیان نور به یادمان‌های عملیاتی شمال غرب اعزام می‌شوند.

به گزارش ایکنا از کردستان، اصغر عبدی‌فر، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کردستان امروز، ششم آبان ماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان اظهار کرد:‌ از هفتم تا ۱۳ آبان ماه به‌عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی نام‌گذاری شده است که در این هفته برنامه‌های متنوعی در سطح استان برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.
وی به‌ ویژه‌برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج دانش‌آموزی اشاره کرد و افزود: به همین مناسبت ۴۰ عنوان برنامه در ۹۳۰ واحد بسیج دانش‌آموزی طی این هفته اجرا خواهد شد.
عبدی‌فر بیان کرد:‌ هفت هزار دانش‌آموز کردستانی به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی، در قالب اردوهای راهیان نور به یادمان‌های عملیاتی شمال غرب اعزام می‌شوند.
وی عنوان کرد: سه‌شنبه هفتم آبان با شعار دانش‌آموز بسیجی، اخلاق و پایداری نام‌گذاری شده که در این روز زنگ ایثار و شهادت نواخته شده، فرمانده واحدها در صبحگاه مدارس متوسطه اول و دوم سخنرانی می‌کنند.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کردستان اعلام کرد: در روز چهارشنبه هشتم آبان که با شعار دانش‌آموز بسیجی، انتظار و عدالت اجتماعی نام‌گذاری شده یادواره شهدای دانش‌آموز و برنامه پدافند غیرعامل در مدارس منتخب اجرا می‌شود.
وی بیان کرد: روز پنجشنبه نهم آبان با شعار دانش‌آموز بسیجی، شجاعت و آرمان‌خواهی نام‌گذاری شده و شاهد برگزاری کوه‌پیمایی دانش‌آموزی، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز و فرهنگی خواهیم بود.
عبدی‌فر با اشاره به اینکه روز جمعه با شعار دانش‌آموز بسیجی، انتظار و عدالت‌خواهی نام‌گذاری شده است، ادامه داد:‌ در این روز حضور دانش‌آموزان در نماز جمعه، سخنرانی دانش‌آموزان در خطبه‌های پیش از نماز جمعه و دیدار با ائمه جمعه و جماعت برنامه‌ریزی‌شده است.
وی بابیان اینکه روز شنبه ۱۱ آبان هم با شعار دانش‌آموز بسیجی، بصیرت و ولایتمداری نام‌گذاری شده است، گفت: در این روز اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی آغاز می‌شود، شاهد برگزاری نمایش رزمی فرهنگی خواهیم بود و برخی از دانش‌آموزان با نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان دیدار می‌کنند.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کردستان افزود: روز یکشنبه ۱۲ آبان با شعار دانش‌آموز بسیجی، خلاقیت و نوآوری نام‌گذاری شده و در این روز ثبت‌نام لیگ علمی دانش‌آموزی آغاز می‌شود.
وی افزود: روز دوشنبه ۱۳ آبان که با عنوان دانش‌آموز بسیجی، مقاومت و استکبارستیزی نام‌گذاری شده و دانش‌آموزان در مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی حاضر می‌شوند و مسابقه نقاشی با موضوع مرگ بر آمریکا نیز برگزار می‌شود.
سرگرد عبدی‌فر یادآور شد:‌ مسابقات انشانویسی و نشریه دیواری، ‌نشست‌های حلقه‌های صالحین، اجلاسیه شهدای دانش‌آموزی و افتتاحیه یادواره ۴۱۵ شهید دانش‌آموز کردستان از دیگر برنامه‌هایی است که طی این هفته اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha