۱۳ آبان ۵۸؛ آغازی برای افول آمریکا
کد خبر: 3853970
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷

۱۳ آبان ۵۸؛ آغازی برای افول آمریکا

گروه سیاسی ــ تحلیل‌گر مسائل سیاسی غرب آسیا با بیان این‌که افول آمریکا از ۱۳ آبان ۵۸ شروع شد، گفت: از همان روز ۱۳ آبان ۵۸ غیرقابل‌ اعتماد بودن آمریکا برای ملت ایران ثابت شد.

برجام؛ تیر خلاص غیرقابل‌اعتماد بودن آمریکااميرعلی حيدر اميری، تحلیل‌گر مسائل سیاسی غرب آسيا در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با گرامی‎داشت یوم‌الله سیزدهم آبان، به پاره‌ای از توطئه‌های استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: سفارت‌های آمریکا، جاسوس‌خانه‌هایی هستند که در اوایل انقلاب امام راحل(ره) نام «لانه جاسوسی» بر آن نهادند و امروز این اسم به‌عنوان یکی‌از ابتکارات جمهوری اسلامی در تمام دنیا نهادینه‌ شده است و در واقع سفارت‌خانه آمریکا را به‌عنوان محور شرارت در راستای خدمت به صهیونیست جهانی» برای مردم جهان تبیین کردیم.

وی با بیان این‌که افول آمریکا از ۱۳ آبان ۵۸ شروع شد، به افشای اسناد جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان انقلابی اشاره کرد و ادامه داد: از همان روز ۱۳ آبان ۵۸ غیرقابل‌اعتماد بودن آمریکا برای ملت ایران ثابت شد و افراد بصیر به این موضوع پی بردند و نظام سلطه، استثمار، استعمار، استکبار و صهیونیست جهانی اگر می‌گویند حقوق بشر منظورشان حفظ حقوق غربی‌ها است.

برجام؛ تیر خلاص غیرقابل‌ اعتماد بودن آمریکا

این نظریه‌پرداز لرستانی با بیان این‌که برجام، تیر خلاص غیرقابل‌ اعتماد بودن آمریکا بود، اضافه کرد: آمریکا در برجام نشان داد دولت و هیئت حاکمه‌اش هر زمان منافعشان به خطر بیفتد تمام معاهدات بین‌المللی و مصوبات شورای امنیت و سازمان ملل را برهم می‌زنند.

وی افزود: امروز تعدادی غرب‌گرای غرب‌زده داخلی هنوز آمریکا را کدخدا، رهبر دهکده جهانی و ایجادکننده نظم نوین جهانی می‌دانند و متأسفانه چشم بر غرب و هیئت حاکمه آمریکا دارند و به سرمایه ملی، منابع انسانی، اقتدار نظامی و عزت ایران اسلامی نگاه نمی‌کنند.

امیری با بیان این‌که امروز ایران اسلامی مستقل است؛ چراکه وابستگی به شرق و غرب ندارد، عنوان کرد: نشانه پیروزی این ملت از ۱۳ آبان‌ها و با به دوش داشتن پرچم مبارزه با استکبار شروع‌ شده و ادامه دارد به‌طوری‌که هر روز شاهد بی‌اعتباری آمریکا میان ملت‌ها هستیم.

کارشناس مسائل سیاسی با یادآوری این مطلب که انقلاب ما بر مبنای دانایی، خرد، استکبارستیزی و حمایت از ملت‌ها تحت پرچم و زعامت امام خمینی(ره) شروع‌ شده و با رهبری خردمندانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه دارد، گفت: برای تحقق استقلال و پیشرفت بر مبنای الگوی ایرانی ـ اسلامی و بیانیه «گام دوم انقلاب» به‌دنبال ایجاد تمدن نوین اسلامی هستیم.

انتهای پیام
captcha