عملیاتی ساختن «گام دوم انقلاب» با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان
کد خبر: 3854474
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵

عملیاتی ساختن «گام دوم انقلاب» با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان

گروه سیاسی ــ امام جمعه پلدختر با بیان این‌که حضور جوانان در راهپیمایی ۱۳ آبان پیام‌هایی برای استکبار جهانی دارد، گفت: این حضور به استکبار جهانی نشان می‌دهد که نسل‌های سوم و چهارم انقلاب بیدار، آگاه و مطیع ولی‌فقیه زمان خود هستند و این حضور عملیاتی ساختن گام دوم انقلاب خواهد بود.

حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان؛ عملیاتی نمودن «گام دوم انقلاب»حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن موسوی، امام جمعه پلدختر در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به دلیل نام‌گذاری ۱۳ آبان تحت‌عنوان روز دانش‌آموز، گفت: در زمان رژیم طاغوت جمعی از دانش‌آموزان به‌جهت اعتراض به این رژیم کلاس‌های درس را تعطیل کرده و در دانشگاه تهران تجمع کردند، که مورد حمله دژخیمان رژیم طاغوت قرار گرفتند و جمع زیادی از آن‌ها به شهادت رسیدند، به‌همین دلیل ۱۳ آبان را به‌عنوان روز دانش‌آموز نام‌گذاری کردند.

وی با بیان این‌که در طول تاریخ انقلاب اسلامی در همین روز دو حادثه دیگر نیز اتفاق افتاده که از اهمیت بالایی برخوردارند، عنوان کرد: در این روز لانه جاسوسی آمریکا در تهران توسط دانشجویان پیرو خط امام تسخیر شده و امام خمینی(ره) پس‌از اعتراض به اجرای طرح کاپیتولاسیون به ترکیه تبعید شد، به همین دلیل این روز برای ما مهم و حائز اهمیت است.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به تحرکات منطقه و توطئه‌ای که امروز دشمن در کشورهای محور مقاومت مانند لبنان و عراق ایجاد کرده است، تصریح کرد: ۱۳ آبان امسال متفاوت‌تر است و با توجه به این تحرکات اقتضا می‌کند مردم با بیداری، هوشیاری و بصیرت همیشگی خود، در صحنه حضور داشته باشند تا نقشه‌های دشمن را نقش برآب کنند.

امام جمعه پلدختر تأکید کرد: مردم ولایت‌مدار شهر سیل‌زده پلدختر با وجود تمام مشکلات و سختی‌هایی که دارند، همانند سال‌های گذشته با حضور در راهپیمایی روز ۱۳ آبان با آرمان‌های انقلاب و رهبری بیعت خواهند کرد و در حفظ ارزش‌های انقلاب و راه شهدای انقلاب حضور چشمگیری خواهند داشت.

وی با بیان به این‌که حضور جوانان در راهپیمایی ۱۳ آبان پیام‌هایی برای استکبار جهانی دارد، گفت: این حضور به استکبار جهانی نشان می‌دهد که نسل‌های سوم و چهارم انقلاب بیدار، آگاه و مطیع ولی‌فقیه زمان خود هستند و این حضور عملیاتی ساختن گام دوم انقلاب خواهد بود.

انتهای پیام
captcha