تحریم‌های اقتصادی هیچ اثری بر رشد و پیشرفت ایران اسلامی ندارد
کد خبر: 3854695
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸

تحریم‌های اقتصادی هیچ اثری بر رشد و پیشرفت ایران اسلامی ندارد

گروه سیاسی- امام‌جمعه موقت سنندج با اشاره به تحریم‌های اقتصادی آمریکای جنایتکار در سال گذشته گفت: تحریم‌های اقتصادی هیچ اثری بر رشد و پیشرفت ایران اسلامی و استقامت ملت ایران نداشته و نخواهد گذاشت.

ماموستا خالد معروفی، امام‌جمعه موقت سنندج در حاشیه راهپیمایی 13 آبان ماه گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به حضور همیشگی و درصحنه بودن مردم استان کردستان اظهار کرد: حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان جواب دندان‌شکنی به تمام توطئه‌های دشمنان اسلام و مسلمین است.
وی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی آمریکای جنایتکار در سال گذشته افزود: تحریم‌های اقتصادی هیچ اثری بر رشد و پیشرفت ایران اسلامی و استقامت ملت ایران نداشته و نخواهد گذاشت.
ماموستا معروفی تأکید کرد: هیچ‌گاه تحریم‌های دشمنان نمی‌تواند خللی بر اتحاد و یکپارچگی ملت ایران وارد کند و تمام اقشار مختلف مردم همواره از نظام و انقلاب خود حفاظت و پاسداری می‌کنند.
وی بیان کرد: دشمن بعد از سخت‌ترین تحریم‌های خود منتظر واکنش ملت ایران بود که این حضور پرشور و همیشگی مردم در راهپیمایی‌ها نشان از بی‌اثر بودن تحریم‌های دشمنان دارد و تمام توطئه‌ها و حیله‌های آنان را نقش بر آب می‌کند.
امام‌جمعه موقت سنندج با اشاره به اینكه حكومت ایران یك حكومت اسلامی و بر مبنای قرآن و شریعت رسول‌الله است، یادآور شد: استكبار جهانی و در رأس آن اسرائیل و آمریكا درصدد مخدوش جلوه دادن اسلام هستند که حضور مردم درصحنه‌های انقلابی موجب می‌شود که دشمنان دین از دستیابی به مقاصد خود ناكام بمانند.

انتهای پیام
captcha