ایستادگی و مقاومت عامل رشد و پیشرفت ایران اسلامی است
کد خبر: 3854717
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱

ایستادگی و مقاومت عامل رشد و پیشرفت ایران اسلامی است

گروه سیاسی- مسئول مؤسسه علمی، فرهنگی پاسداران اهل قلم گفت: ایستادگی و مقاومت در سال‌های گذشته، تنها عامل پیشرفت چشمگیر نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار محمدعلی آسودی، مسئول مؤسسه علمی، فرهنگی پاسداران اهل قلم امروز، 13 آبان ماه در راهپیمایی یوم الله 13 آبان اظهار کرد: دولت، ملت و نیروهای مسلح همواره دست به دست هم دادند تا در تمام حوزه‌ها از جمله صنعت پیشرفت کنیم.
وی به پیشرفت و توان موشکی ایران در بحث نظامی اشاره کرد و افزود: امروز با همت جوانان انقلابی، ایران اسلامی دارای موشک‌های نقطه زن و پیشرفته است که همین توان دفاعی، مانع تجاوز دشمن به خاک کشور ایران شده است.
سردار آسودی با بیان اینکه آمریکا هیچگاه قابل اعتماد نبوده است، عنوان کرد: طبق فرموده رهبری، مذاکره با آمریکا کاملا به ضرر ایران است، چرا که استکبار می‌خواهد روحیه ایستادگی مردم را بشکند.
وی اعلام کرد: با وجود این بی اعتمادی و عدم ارتباط با آمریکا، بیش از ۴۱ سال است که سرپای خود هستیم و در حوزه‌های محتلف پیشرفت کرده‌ایم.
مسئول مؤسسه علمی، فرهنگی پاسداران اهل قلم با بیان اینکه تجهیزات نیروهای مسلح مانع تجاوز دشمن به خاک سرزمین اسلامی شده است، عنوان کرد: روسای جمهور آمریکا از هر حزب و گروهی با هم تفاوتی ندارند، چرا که همه به دنبال سرنگونی نظام اسلامی هستند.
مسئول مؤسسه علمی، فرهنگی پاسداران اهل قلم به چپاول سرمایه‌های ایران از جمله نفت توسط آمریکا در رژیم پهلوی اشاره و اعلام کرد: اکنون ملت ایران دیگر از آمریکا ترسی ندارند و شعارشان مقاومت و هدفشان ایستادگی است.
سردار آسودی با بیان اینکه تا مقاومت و ولایتمداری هست، هیچ دغدغه‌ای وجود ندارد، افزود: امروز علما و مردم اعم از شیعه و سنی، در کنار هم ایستاده‌اند و اجازه عملی شدن توطئه‌های دشمن را نمی‌دهند.
وی خطاب به دولتمردان آمریکا افزود: بدانید مردم سنندج بیش از هر زمان دیگری پیرو قرآن بوده و امروز یک صدا با شعار مرگ بر آمریکا، دشمنی خود را با استکبار اعلام می‌کنند.
مسئول مؤسسه علمی، فرهنگی پاسداران اهل قلم افزود: اقتدار ایران اسلامی به جایی رسیده است که ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل بارها دست به دامن مسئولان دیگر کشورها شد تا با رئیس جمهور ایران مذاکره کند.
سردار آسودی تأکید کرد: دیگر گذشت آن زمانی که آمریکا به راحتی اموال و سرمایه‌های این مردم را غارت می‌کرد، چرا که امروز ایران اسلامی با صلابت و اقتدار به پیش می‌رود.
وی به ساقط کردن پهباد آمریکایی توسط سامانه موشکی سپاه پاسداران در مدت اخیر اشاره کرد و گفت: با وجود پیشرفته بودن این پهباد، جوانان غیور و انقلابی ایران اسلامی به راحتی آن را سرنگون کردند تا توان دفاعی کشورمان آشکار شود.
مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آمریکا تصور نداشت که چنین پهبادی که حتی سامانه‌های روسی نیز توان رهگیری آن را نداشتند، توسط سامانه موشکی ایران رهگیری شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش بابیان اینکه ۱۳ آبان یادآور دو حادثه و یک حماسه است، اعلام کرد: دشمنی امام(ره) با آمریکا و اسرائیل در سال ۴۳، موجب دستگیری وی و در کنار آن درس ایستادگی به مردم شد.
سردار آسودی با اشاره به اینکه به فرموده امام(ره) همه بدبختی‌های جهان اسلام از آمریکا و اسرائیل است، عنوان کرد: مردم نیز به پیروی از امام(ره) راه مقاومت و ایستادگی را در پیش گرفتند و درنهایت موفق به نابودی رژیم شاه شدند.
وی گفت: در ۱۳ آبان سال ۵۷ نیز دانش‌آموزان و دانشجویان در اعتراض به سفر نیکسون به ایران، دست به تظاهرات زدند و بیش از ۵۰ نفر از آنان شهید شدند.
مسئول مؤسسه علمی، فرهنگی پاسداران اهل قلم اعلام کرد: حماسه ۱۳ آبان ۵۸ نیز توسط دانشجویان پیرو خط امام روی داد و جوانان انقلابی با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، مانع از عملی شدن توطئه‌های استکبار شدند.
وی یادآور شد: جاسوسان در مدت‌زمانی کوتاه تمام سندها را از بین بردند اما دانشجویان پیرو خط امام با مجاهدت بی‌نظیر این اسناد را در کنار هم قرار داده و به‌صورت بیش از ۷۰ جلد کتاب منتشر کردند اما این کتاب‌ها در دانشگاه‌ها تدریس نشد که جای تأسف دارد.

انتهای پیام
captcha