کسب دو رتبه دوم کشوری توسط نمایندگان چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3855079
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
در پانزدهمین جشنواره قرآنی کشور به دست آمد؛

کسب دو رتبه دوم کشوری توسط نمایندگان چهارمحال‌وبختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه در پانزدهمین جشنواره قرآنی دانشگاه علمی کاربردی کشور گفت: چهارمحال‌وبختیاری در دو بخش آمار شرکت‌کنندگان و اعلام نتایج رتبه دوم کشور را کسب کرد و در رشته‌های حفظ 10 جزء و رشته ادبی نیز دو رتبه دوم نصیب دانشجویان استان شد.

علی‌اکبر ترابی، رئیس اداره فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری از شرکت 948  نفر در پانزدهمین جشنواره قرآنی خبر داد و گفت: 870 دانشجو از دانشگاه علمی کاربردی استان و 78 مدرس و کارمند در سایت پانزدهمین جشنواره قرآنی کشور ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه 32 درصد این افراد در آزمون شرکت کردند، ادامه داد: استان‌های شرکت کننده در این جشنواره در دو بخش آمار شرکت‌کنندگان و اعلام نتایج مورد بررسی قرار گرفتند که چهارمحال‌وبختیاری در مرحله ثبت‌نامی در بخش ثبت‌نام دانشجویی و در ثبت‌نام کارمند و مدرس، به صورت مشترک با استان فارس، رتبه دوم و در بخش اعلام نتایج نیز در رشته‌های حفظ 10 جزء و رشته ادبی رتبه دوم را به دست آورد.

رئیس اداره فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی افزود: احمد رفیعی وردنجانی مقام دوم در رشته ادبی و خانم نعمتی‌دهکردی مقام دوم حفظ 10 جزء را در این جشنواره کسب کرد.

ترابی با بیان اینکه مسابقات کشوری در بهمن‌‌ماه سال گذشته برگزار شده بود، اظهار کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره و تقدیر از برگزیدگان در 13 آبان‌ماه سال جاری در استان قم با حضور مسئولان استانی و کشوری برپا شد.

  

انتهای پیام
captcha